Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
xcardman
Guld medlem
Oprettet: 24-Marts-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 8672
|
Sendt: 25-Maj-2009 kl. 17:30 |
Kampus skrev:
xcardman skrev:
Hother skrev:
xcardman skrev:
Man kan vel også få en SC-lx91, men fine ser de jo ud deres afspiller er det en op eller nedgradering i forhold til en Pioneer BDP-LX71? |
Pioneer´s top receiver (Susano) hedder da vist SC-LX90
Om de nye BD afspillere er en op - eller nedgradering afgøres vel af ens temperament. Jeg mener at mindst én af dem er en Profile 2.0.
Men de overgår næppe de nuværende modeller i bygge - og komponentkvalitet
|
du har ret med de 90.
Jeg tror nu også jeg holder mig til min oppo. Inden jeg bliver ramt af en Pioneer feber |
He he, du er sgu ramt | senere på ugen får jeg nok rigtig feber
|
 |
Hother
Platin medlem
hummelmose
Oprettet: 12-Juli-2006
Point: 23900
|
Sendt: 25-Maj-2009 kl. 18:01 |
xcardman skrev:
Kampus skrev:
xcardman skrev:
Hother skrev:
xcardman skrev:
Man kan vel også få en SC-lx91, men fine ser de jo ud deres afspiller er det en op eller nedgradering i forhold til en Pioneer BDP-LX71? |
Om de nye BD afspillere er en op - eller nedgradering afgøres vel af ens temperament. Jeg mener at mindst én af dem er en Profile 2.0.
|
du har ret med de 90.
Jeg tror nu også jeg holder mig til min oppo. Inden jeg bliver ramt af en Pioneer feber |
He he, du er sgu ramt
|
senere på ugen får jeg nok rigtig feber |
Ja helt ærligt så får du formentlig Pioneerkramper ons - eller torsdag
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
 |
xcardman
Guld medlem
Oprettet: 24-Marts-2005
Point: 8672
|
Sendt: 25-Maj-2009 kl. 18:03 |
Hother skrev:
xcardman skrev:
Kampus skrev:
xcardman skrev:
Hother skrev:
xcardman skrev:
|
du har ret med de 90.
He he, du er sgu ramt
|
senere på ugen får jeg nok rigtig feber |
Ja helt ærligt så får du formentlig Pioneerkramper ons - eller torsdag | men de bedste kramper man kan opnår
|
 |
Fanastril
Bruger
Oprettet: 28-November-2008
Point: 246
|
Sendt: 27-Maj-2009 kl. 21:56 |
Nogle der har bud på hvornår SC-LX 71 & 81's efterfølgere kan ventes? I efteråret, eller først 2010? De begynder bli' en smule gamle, også er der måske en bedre iPod-løsning rundt hiørnet? Forøvrig, takket være recordere.dk har jeg verdens bedste TV: KRP-600A! Så tak til jer!
|
 |
Hother
Platin medlem
hummelmose
|
Sendt: 27-Maj-2009 kl. 22:08 |
Fanastril skrev:
Nogle der har bud på hvornår SC-LX 71 & 81's efterfølgere kan ventes? I efteråret, eller først 2010?
De begynder bli' en smule gamle, også er der måske en bedre iPod-løsning rundt hiørnet?
Forøvrig, takket være recordere.dk har jeg verdens bedste TV: KRP-600A! Så tak til jer! 
|
Jeg mener ikke, at Pioneer har annonceret afløsere. for de to receivere. Nu mener jeg nu heller ikke som sådan at de er gamle (ca 8 måneder). De er jo på ingen måde forældede
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
 |
Fanastril
Bruger
Oprettet: 28-November-2008
Point: 246
|
Sendt: 27-Maj-2009 kl. 22:36 |
Men stemmer det ikke at de nye VSX-modeller har en bedre iPod-løsning? 8 måneder bliver et helt år om kun 4 mnd... Og venter man på noget godt er 4 mnd ingen ting. Jeg ventet 5 år på KRP-600A.
|
 |
Hother
Platin medlem
hummelmose
|
Sendt: 27-Maj-2009 kl. 22:51 |
Fanastril skrev:
Men stemmer det ikke at de nye VSX-modeller har en bedre iPod-løsning?
8 måneder bliver et helt år om kun 4 mnd... Og venter man på noget godt er 4 mnd ingen ting. Jeg ventet 5 år på KRP-600A. 
|
Jo Ipod løsningen er bedre, det samme er PQSL delen.
Så har du dæleme fortjent dit Pio Tv
|
|
 |
Bruger udmeldt 43
--
Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
|
Sendt: 27-Maj-2009 kl. 22:57 |
Fanastril skrev:
Nogle der har bud på hvornår SC-LX 71 & 81's efterfølgere kan ventes? I efteråret, eller først 2010?
De begynder bli' en smule gamle, også er der måske en bedre iPod-løsning rundt hiørnet?
Forøvrig, takket være recordere.dk har jeg verdens bedste TV: KRP-600A! Så tak til jer! 
|
Ifald du skal have en Pioneer reciever, vil det være klogt at blive skrevet op inden, ellers bliver det for alvor en gammel reciever du modtager
|
 |
Tech2010
Guld medlem
Oprettet: 28-Oktober-2008
Point: 728
|
Sendt: 28-Maj-2009 kl. 00:08 |
Fanastril skrev:
Men stemmer det ikke at de nye VSX-modeller har en bedre iPod-løsning?
8 måneder bliver et helt år om kun 4 mnd... Og venter man på noget godt er 4 mnd ingen ting. Jeg ventet 5 år på KRP-600A. 
|
SC-LX71 og SC-LX81 er stadig noget af det bedste, man kan få i prisklassen, hvis ikke det bedste.
Der er ikke annonceret nogle afløsere, og jeg tror også at der går noget tid før der gør.
|
 |
rhsin
Guld medlem
recordere.dk teamet
Oprettet: 19-Januar-2007
Sted: Århus
Point: 5990
|
Sendt: 28-Maj-2009 kl. 14:20 |
Jeg har hørt at Pioneer har lavet leveringsaftale via det lokale brandvæsen.. alle produkter leveres fremover med Pioneervognen 
daaammmnn den var dårligt.. vist godt det snart er weekend 
|
Mvh
René
|
 |
Hother
Platin medlem
hummelmose
|
Sendt: 28-Maj-2009 kl. 14:29 |
Kampus skrev:
Fanastril skrev:
|
Ifald du skal have en Pioneer reciever, vil det være klogt at blive skrevet op inden, ellers bliver det for alvor en gammel reciever du modtager
|
Næh....ikke lige pt Kampus, Sparshop har af en eller anden grund pludselig SC-LX71 på lager
|
|
 |
furious jt
Guld medlem
Oprettet: 23-Marts-2007
Point: 3730
|
Sendt: 28-Maj-2009 kl. 14:30 |
Hother skrev:
Kampus skrev:
Fanastril skrev:
|
|
Næh....ikke lige pt Kampus, Sparshop har af en eller anden grund pludselig SC-LX71 på lager
|
Du vidste måske ikke Ole er gammel tryllekunstner?
|
7.2.4 atmosbio Sony vpl-HW55 Diy 116" fastramme lærrede. Marantz av7702mkII - Marantz mm8077 og NAD M25 Oppo bdp-83 Regionsfri 5 stk. MK Sound 150mk2. 2 x Mksound X10 subs
|
 |