Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
Bruger udmeldt 43
--
Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
|
Sendt: 28-Maj-2009 kl. 15:03 |
rhsin skrev:
Jeg har hørt at Pioneer har lavet leveringsaftale via det lokale brandvæsen.. alle produkter leveres fremover med Pioneervognen 
daaammmnn den var dårligt.. vist godt det snart er weekend 
|
Yes, den er dårlig 
|
 |
Hother
Platin medlem
hummelmose
Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Point: 23900
|
Sendt: 28-Maj-2009 kl. 15:11 |
furious jt skrev:
Hother skrev:
Kampus skrev:
Fanastril skrev:
Nogle der har bud på hvornår SC-LX 71 & 81's efterfølgere kan ventes? I efteråret, eller først 2010?
De begynder bli' en smule gamle, også er der måske en bedre iPod-løsning rundt hiørnet?
Forøvrig, takket være recordere.dk har jeg verdens bedste TV: KRP-600A! Så tak til jer! 
|
Ifald du skal have en Pioneer reciever, vil det være klogt at blive skrevet op inden, ellers bliver det for alvor en gammel reciever du modtager
|
Næh....ikke lige pt Kampus, Sparshop har af en eller anden grund pludselig SC-LX71 på lager
|
Du vidste måske ikke Ole er gammel tryllekunstner?
|
Næh...det vidste jeg ikke - men nu tror jeg da på det
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
 |
Tarkin
Redaktionen
recordere.dk teamet
Oprettet: 08-August-2006
Point: 939
|
Sendt: 28-Maj-2009 kl. 15:44 |
Fanastril skrev:
Nogle der har bud på hvornår SC-LX 71 & 81's efterfølgere kan ventes? I efteråret, eller først 2010?
De begynder bli' en smule gamle, også er der måske en bedre iPod-løsning rundt hiørnet?
Forøvrig, takket være recordere.dk har jeg verdens bedste TV: KRP-600A! Så tak til jer! 
|
Jeg går selv og venter på at se de nye Pioneer forstærkere. Nu er VSX-1019AH jo ved at være på trapperne (juni) og VSX-LX52 (juli), men jeg tror sgu jeg venter med at købe, til SC-LX72 kommer på markedet, hvilket højst sandsynligt vil sker et år efter SC-LX71, dvs. i efteråret. De to førnævnte har gode iPod løsninger, så det må man formode at LX72'eren også får.
|
 |
Tarkin
Redaktionen
recordere.dk teamet
Oprettet: 08-August-2006
Point: 939
|
Sendt: 28-Maj-2009 kl. 15:48 |
Fanastril skrev:
8 måneder bliver et helt år om kun 4 mnd... Og venter man på noget godt er 4 mnd ingen ting. Jeg ventet 5 år på KRP-600A. 
|
Lige præcis. Jeg har heller ikke for travlt, selvom mine 7.1 højttalere venter i spænding for at blive brugt fuldt ud (har stadig kun 5.1 surroundforstærker).
|
 |
Fanastril
Bruger
Oprettet: 28-November-2008
Point: 246
|
Sendt: 05-Juni-2009 kl. 00:09 |
Tarkin skrev:
Fanastril skrev:
8 måneder bliver et helt år om kun 4 mnd... Og venter man på noget godt er 4 mnd ingen ting. Jeg ventet 5 år på KRP-600A. 
|
Lige præcis. Jeg har heller ikke for travlt, selvom mine 7.1 højttalere venter i spænding for at blive brugt fuldt ud (har stadig kun 5.1 surroundforstærker). |
Og én ting til: 4 HDMI er ikke for meget, dersom man tenker sig beholde receiveren 5-10 år fremover. De nye flagskibe bør ha minimum 6 HDMI ind. TV-signal, Blueray, PC (laptop el. htpc), 2-3 spilkonsoller, og en ekstra for gæstedimser.
|
 |
miffe2507
Bruger
Oprettet: 23-Juli-2007
Point: 176
|
Sendt: 05-Juni-2009 kl. 13:55 |
Fanastril skrev:
Tarkin skrev:
Fanastril skrev:
|
Lige præcis. Jeg har heller ikke for travlt, selvom mine 7.1 højttalere venter i spænding for at blive brugt fuldt ud (har stadig kun 5.1 surroundforstærker).
|
Og én ting til: 4 HDMI er ikke for meget, dersom man tenker sig beholde receiveren 5-10 år fremover. De nye flagskibe bør ha minimum 6 HDMI ind. TV-signal, Blueray, PC (laptop el. htpc), 2-3 spilkonsoller, og en ekstra for gæstedimser.
|
Hvis du er lidt kreativ med dit setup, så behøver du reelt set ikke mere en tre HDMI inputs i din reciever...
Så vidt jeg har forstået, er der, i den seperat box til dit fjernsyn, 3-4 inputs. Hvis du fører "boxens" HDMI-output ind i din forstærker(forudsat at din forstærker har Passthrough...), og istedet fører din forstærkers HDMI output ind i fjernsynet, vil du have et setup med 6-7 HDMI inputs i overskud...
|
 |
Fanastril
Bruger
Oprettet: 28-November-2008
Point: 246
|
Sendt: 05-Juni-2009 kl. 23:14 |
miffe2507 skrev:
Hvis du er lidt kreativ med dit setup, så behøver du reelt set ikke mere en tre HDMI inputs i din reciever...
Så vidt jeg har forstået, er der, i den seperat box til dit fjernsyn, 3-4 inputs. Hvis du fører "boxens" HDMI-output ind i din forstærker(forudsat at din forstærker har Passthrough...), og istedet fører din forstærkers HDMI output ind i fjernsynet, vil du have et setup med 6-7 HDMI inputs i overskud... |
En kreativ tanke, men såhvidt jeg forstår er kabelen mellom skærm og boks ikke HDMI, men en "DisplayPort" system kabel. Bogen er helt klar på dét punkt.
|
 |
SLETTET_20120103
--
Oprettet: 14-Oktober-2007
Sted: Odense
Point: 6191
|
Sendt: 06-Juni-2009 kl. 11:23 |
Gad vide hvad der ellers bliver nyt med Pioneers forstærkere? - mere effekt garanteret, men jeg kunne da også godt tænke mig mange HDMI-indgange.
|
 |
Hother
Platin medlem
hummelmose
Oprettet: 12-Juli-2006
Point: 23900
|
Sendt: 06-Juni-2009 kl. 11:28 |
Anima skrev:
Gad vide hvad der ellers bliver nyt med Pioneers forstærkere? - mere effekt garanteret, men jeg kunne da også godt tænke mig mange HDMI-indgange. |
Hvis du tænker på SC-LX modellerne, så bliver det mindre justeringer såsom 4 kanals PQSL. Hvad det så skal hjælpe ved jeg ikke helt, da det nuværende PQSL snupper jidder.
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
 |