recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Nye Pioneer receivere og BD afspillere
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketNye Pioneer receivere og BD afspillere

Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Maj-2009 kl. 15:03
Oprindeligt skrevet af rhsin rhsin skrev:

Jeg har hørt at Pioneer har lavet leveringsaftale via det lokale brandvæsen.. alle produkter leveres fremover med Pioneervognen

daaammmnn den var dårligt.. vist godt det snart er weekend

Yes, den er dårlig

Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Point: 23900
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Maj-2009 kl. 15:11
Oprindeligt skrevet af furious jt furious jt skrev:

Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Oprindeligt skrevet af Fanastril Fanastril skrev:

Nogle der har bud på hvornår SC-LX 71 & 81's efterfølgere kan ventes? I efteråret, eller først 2010?

De begynder bli' en smule gamle, også er der måske en bedre iPod-løsning rundt hiørnet?

Forøvrig, takket være recordere.dk har jeg verdens bedste TV: KRP-600A! Så tak til jer!

Ifald du skal have en Pioneer reciever, vil det være klogt at blive skrevet op inden, ellers bliver det for alvor en gammel reciever du modtager

Næh....ikke lige pt Kampus, Sparshop har af en eller anden grund pludselig SC-LX71 på lager

Du vidste måske ikke Ole er gammel tryllekunstner?

Næh...det vidste jeg ikke - men nu tror jeg da på det

B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Tarkin Se dropdown menu
Redaktionen
Redaktionen
recordere.dk teamet

Oprettet: 08-August-2006
Point: 939
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Maj-2009 kl. 15:44

Nogle der har bud på hvornår SC-LX 71 & 81's efterfølgere kan ventes? I efteråret, eller først 2010?

De begynder bli' en smule gamle, også er der måske en bedre iPod-løsning rundt hiørnet?

Forøvrig, takket være recordere.dk har jeg verdens bedste TV: KRP-600A! Så tak til jer!

Jeg går selv og venter på at se de nye Pioneer forstærkere. Nu er VSX-1019AH jo ved at være på trapperne (juni) og VSX-LX52 (juli), men jeg tror sgu jeg venter med at købe, til SC-LX72 kommer på markedet, hvilket højst sandsynligt vil sker et år efter SC-LX71, dvs. i efteråret. De to førnævnte har gode iPod løsninger, så det må man formode at LX72'eren også får.

Til top
Tarkin Se dropdown menu
Redaktionen
Redaktionen
recordere.dk teamet

Oprettet: 08-August-2006
Point: 939
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Maj-2009 kl. 15:48

8 måneder bliver et helt år om kun 4 mnd... Og venter man på noget godt er 4 mnd ingen ting. Jeg ventet 5 år på KRP-600A.

Lige præcis. Jeg har heller ikke for travlt, selvom mine 7.1 højttalere venter i spænding for at blive brugt fuldt ud (har stadig kun 5.1 surroundforstærker).

Til top
Fanastril Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 28-November-2008
Point: 246
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Juni-2009 kl. 00:09
Oprindeligt skrevet af Tarkin Tarkin skrev:

8 måneder bliver et helt år om kun 4 mnd... Og venter man på noget godt er 4 mnd ingen ting. Jeg ventet 5 år på KRP-600A.

Lige præcis. Jeg har heller ikke for travlt, selvom mine 7.1 højttalere venter i spænding for at blive brugt fuldt ud (har stadig kun 5.1 surroundforstærker).

Og én ting til: 4 HDMI er ikke for meget, dersom man tenker sig beholde receiveren 5-10 år fremover. De nye flagskibe bør ha minimum 6 HDMI ind.
TV-signal, Blueray, PC (laptop el. htpc), 2-3 spilkonsoller, og en ekstra for gæstedimser.
Til top
miffe2507 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 23-Juli-2007
Point: 176
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Juni-2009 kl. 13:55

Oprindeligt skrevet af Tarkin Tarkin skrev:

Og én ting til: 4 HDMI er ikke for meget, dersom man tenker sig beholde receiveren 5-10 år fremover. De nye flagskibe bør ha minimum 6 HDMI ind.
TV-signal, Blueray, PC (laptop el. htpc), 2-3 spilkonsoller, og en ekstra for gæstedimser.

Hvis du er lidt kreativ med dit setup, så behøver du reelt set ikke mere en tre HDMI inputs i din reciever...

Så vidt jeg har forstået, er der, i den seperat box til dit fjernsyn, 3-4 inputs.
Hvis du fører "boxens" HDMI-output ind i din forstærker(forudsat at din forstærker har Passthrough...), og istedet fører din forstærkers HDMI output ind i fjernsynet, vil du have et setup med 6-7 HDMI inputs i overskud...

Til top
Fanastril Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 28-November-2008
Point: 246
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Juni-2009 kl. 23:14
Oprindeligt skrevet af miffe2507 miffe2507 skrev:

Hvis du er lidt kreativ med dit setup, så behøver du reelt set ikke mere en tre HDMI inputs i din reciever...

Så vidt jeg har forstået, er der, i den seperat box til dit fjernsyn, 3-4 inputs.
Hvis du fører "boxens" HDMI-output ind i din forstærker(forudsat at din forstærker har Passthrough...), og istedet fører din forstærkers HDMI output ind i fjernsynet, vil du have et setup med 6-7 HDMI inputs i overskud...

En kreativ tanke, men såhvidt jeg forstår er  kabelen mellom skærm og boks ikke HDMI, men en "DisplayPort" system kabel.  Bogen er helt klar på dét punkt.
Til top
SLETTET_20120103 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 14-Oktober-2007
Sted: Odense
Point: 6191
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Juni-2009 kl. 11:23
Gad vide hvad der ellers bliver nyt med Pioneers forstærkere? - mere effekt garanteret, men jeg kunne da også godt tænke mig mange HDMI-indgange. 
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Point: 23900
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Juni-2009 kl. 11:28

Oprindeligt skrevet af Anima Anima skrev:

Gad vide hvad der ellers bliver nyt med Pioneers forstærkere? - mere effekt garanteret, men jeg kunne da også godt tænke mig mange HDMI-indgange. 

Hvis du tænker på SC-LX modellerne, så bliver det mindre justeringer såsom 4 kanals PQSL. Hvad det så skal hjælpe ved jeg ikke helt, da det nuværende PQSL snupper jidder.

B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top

Besvar Besvar Side  <123

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu