recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Nye Pioneer Topline Receiver b.la LX901
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Nye Pioneer Topline Receiver b.la LX901

Besvar Besvar Side  <1234>
Forfatter
Besked
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 21-Maj-2006
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-August-2016 kl. 22:21
Oprindeligt skrevet af Mefisto Mefisto skrev:

Oprindeligt skrevet af Henrik B. Henrik B. skrev:

Har ikke kigget på alle liks jeg kunne finde, men lx901 ligner en Pioneer som de har været i flere år.  Jeg kan faktisk slet ikke få øje på noget "Onkyo" ved den.

Som jeg skrev: "De har forskelligt frontpanel/display" - That's it!

M.v.h.

Ved ikke hvor du har fundet den information. Lx901 har efter hvad jeg kan se class D amp og MCACC sådan som Pioneer har haft i nogle år. Det er muligt at Onkyo også får det, men det var vel ikke det du mente.

Som jeg også skrev, så er én forskel kalibreringssystemet, selvom de allerede ny har fået flere fælles elementer i software'n - bl.a. AccuReflex.
Og ONKYO'erne kører også klasse D...!!!

M.v.h.
Til top
JesA Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-Marts-2008
Sted: Sjælland
Point: 697
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JesA Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-August-2016 kl. 22:22

Oprindeligt skrevet af armani-thomas armani-thomas skrev:

Så længe de kører klasse D og ikke brænder HDMI udgange har de vist ikke meget med Onkyo og gøre.

Hvordan ved du at de nye Pioneer modeller kører klasse D?

Eller lad mig spørge på en anden måde: Hvordan ved du at de nye ONKYO'er ikke kører klasse D.

M.v.h.

- der står tydeligt at det er class D forstærker, som sidder i de nye Pioneer top-modellert, om du tager dig tid til at læse de forsk. links.

Men du ved måske at/om de nye Onkyo OGSÅ kører klasse D ? ........eller er vi ude i gætværk ?....
Til top
Mefisto Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 18-August-2016
Point: 1719
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mefisto Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-August-2016 kl. 22:24

Har ikke kigget på alle liks jeg kunne finde, men lx901 ligner en Pioneer som de har været i flere år.  Jeg kan faktisk slet ikke få øje på noget "Onkyo" ved den.

M.v.h.

Ved ikke hvor du har fundet den information. Lx901 har efter hvad jeg kan se class D amp og MCACC sådan som Pioneer har haft i nogle år. Det er muligt at Onkyo også får det, men det var vel ikke det du mente.

Som jeg også skrev, så er én forskel kalibreringssystemet, selvom de allerede ny har fået flere fælles elementer i software'n - bl.a. AccuReflex.

M.v.h.

Lige før skrev du at den eneste forskel var frontpladen. Kan du bestemme dig ? Wink
Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-August-2016 kl. 22:26

M.v.h.

M.v.h.

Lige før skrev du at den eneste forskel var frontpladen. Kan du bestemme dig ? Wink

Læs nu for pokker hvad jeg har skrevet i mit første indlæg i tråden!!

M.v.h.
Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-August-2016 kl. 22:27
Og inden i roder jer ud i flere "De er ikke ens", "der er forskel" o.s.v., så får i hér bagpanelerne på både ONKYO og Pioneer:

M.v.h.

Redigeret af Henrik B. - 22-August-2016 kl. 22:30
Til top
JesA Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JesA Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-August-2016 kl. 22:30
Henrik B; sælger du hifi-grej, på "proffesionelt niveau" ? 
Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-August-2016 kl. 22:30
Oprindeligt skrevet af JesA JesA skrev:

Har gjort...

M.v.h.
Til top
Mefisto Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mefisto Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-August-2016 kl. 22:31
I guder altså. Jeg har læst hvad du har skrevet. I to forskellige indlæg har du skrevet at Pioneer fremover vil være en Onkyo med et andet skilt på. Det er der ikke noget der tyder på skulle være rigtigt, da den nye lx901 ser ud til at være en Pioneer som vi kender dem.
Til top
JesA Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JesA Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-August-2016 kl. 22:31

Har gjort...

M.v.h.

- lad mig gætte; Yamaha produkter ????
Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-August-2016 kl. 22:32
Nåh ja, må hellere skynde mig at skrive, at Pioneer'en også har forgyldte bøsninger og kobberfarvede skruer...

M.v.h.

Redigeret af Henrik B. - 22-August-2016 kl. 22:36
Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-August-2016 kl. 22:33

Har gjort...

M.v.h.

- lad mig gætte; Yamaha produkter ????

Yamaha, ONKYO, Marantz, Anthem m.m.

M.v.h.
Til top
Mefisto Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mefisto Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-August-2016 kl. 22:35

Og inden i roder jer ud i flere "De er ikke ens", "der er forskel" o.s.v., så får i hér bagpanelerne på både ONKYO og Pioneer:

M.v.h.

At bagpladerne er de samme er ikke det samme som at den nye Pionner er en Onkyo med et andet skilt på. Det er muligt at en ny Onkyo er en Pioneer med en anden front plade, men det var altså ikke det du skrev og det kan man heller ikke udlede af et billede af bagpladen.

Redigeret af Mefisto - 22-August-2016 kl. 22:36
Til top

Besvar Besvar Side  <1234>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu