|
Nye Pioneer Topline Receiver b.la LX901 |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Forfatter | |||||
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||||
Som jeg også skrev, så er én forskel kalibreringssystemet, selvom de allerede ny har fået flere fælles elementer i software'n - bl.a. AccuReflex. Og ONKYO'erne kører også klasse D...!!! M.v.h. |
|||||
![]() |
|||||
JesA ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-Marts-2008 Sted: Sjælland Status: Offline Point: 697 |
||||
- der står tydeligt at det er class D forstærker, som sidder i de nye Pioneer top-modellert, om du tager dig tid til at læse de forsk. links. Men du ved måske at/om de nye Onkyo OGSÅ kører klasse D ? ........eller er vi ude i gætværk ?....
|
|||||
![]() |
|||||
Mefisto ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-August-2016 Status: Offline Point: 1719 |
||||
Lige før skrev du at den eneste forskel var frontpladen. Kan du bestemme dig ?
![]() |
|||||
![]() |
|||||
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
||||
Læs nu for pokker hvad jeg har skrevet i mit første indlæg i tråden!! M.v.h. |
|||||
![]() |
|||||
||||
Og inden i roder jer ud i flere "De er ikke ens", "der er forskel" o.s.v., så får i hér bagpanelerne på både ONKYO og Pioneer:
![]() ![]() M.v.h. Redigeret af Henrik B. - 22-August-2016 kl. 22:30 |
|||||
![]() |
|||||
JesA ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-Marts-2008 Sted: Sjælland Status: Offline Point: 697 |
||||
Henrik B; sælger du hifi-grej, på "proffesionelt niveau" ?
|
|||||
![]() |
|||||
||||
Har gjort... M.v.h. |
|||||
![]() |
|||||
Mefisto ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-August-2016 Status: Offline Point: 1719 |
||||
I guder altså. Jeg har læst hvad du har skrevet. I to forskellige indlæg har du skrevet at Pioneer fremover vil være en Onkyo med et andet skilt på. Det er der ikke noget der tyder på skulle være rigtigt, da den nye lx901 ser ud til at være en Pioneer som vi kender dem.
|
|||||
![]() |
|||||
||||
- lad mig gætte; Yamaha produkter ????
|
|||||
![]() |
|||||
||||
Nåh ja, må hellere skynde mig at skrive, at Pioneer'en også har forgyldte bøsninger og kobberfarvede skruer...
![]() M.v.h. Redigeret af Henrik B. - 22-August-2016 kl. 22:36 |
|||||
![]() |
|||||
||||
Yamaha, ONKYO, Marantz, Anthem m.m. M.v.h. |
|||||
![]() |
|||||
||||
At bagpladerne er de samme er ikke det samme som at den nye Pionner er en Onkyo med et andet skilt på. Det er muligt at en ny Onkyo er en Pioneer med en anden front plade, men det var altså ikke det du skrev og det kan man heller ikke udlede af et billede af bagpladen.
Redigeret af Mefisto - 22-August-2016 kl. 22:36 |
|||||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |