|
|
Besvar ![]() |
Side 123 14> |
Forfatter | |
Anderton ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 15-Juni-2006 Status: Offline Point: 340 |
![]() Sendt: 30-Januar-2010 kl. 20:09 |
Hej
Har netop modtaget et brev fra ANTV med nye priser fra marts 2010. De har meget belejligt fjernet de nuværende priser fra deres hjemmeside, og jeg kan ikke huske de præcise priser. Men umiddelbart virker det som om jeg får en meget stor prisstigning for pakke 2 + 1 temapakke, som i fremtiden vil koste :
1 temapakke 180/md
Pakke 2 199/md
Mener at jeg samlet giver 27-2800 nu, sååååå overvejer alternativer.
/Anderton
|
|
![]() |
|
cjoscar ![]() Bruger ![]() Oprettet: 22-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 238 |
![]() |
Her i næstved stiger tema-pakkerne også voldsomt pr. 1. marts, så de bliver afmeldt med det samme. Så må jeg nøjes med "det digitale spejl" af de kanaler jeg har i pakke 2, HD pakken er også afmeldt den var alt for dyr i forehold til udbuddet i den. Seas Nve har lige blevet gravet fiber ned her i området så der er lige nogle priser der skal tjekkes.
|
|
![]() |
|
filthat ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 08-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 345 |
![]() |
Hvis du går ind på e-shoppen på stofa's hjemmeside står priserne da stadig.
I Aalborg under AN-TV koster pakke 2 199kr og en temapakker koster 99kr som giver 313,63kr om måneden for TV hvilket giver dig en årspris på 3763kr. Så du kommer til at stige ca 1000kr om året til omkring 4700kr. Redigeret af filthat - 30-Januar-2010 kl. 20:43 |
|
![]() |
|
Anderton ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 15-Juni-2006 Status: Offline Point: 340 |
![]() |
de 199/md for pakke 2, er vist den nye pris, ikke den jeg gav pr 1/3/2009
/Anderton
|
|
![]() |
|
![]() |
Fandt denne på nettet : http://www.an-tv.dk/download/Priser2009.pdf
En tema pakke + analog 1&2 kostede 2976,-
Pris 2010 4548, det er da en prisstigning der vil noget.
/Anderton
|
|
![]() |
|
Frank123 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 21-December-2009 Status: Offline Point: 12 |
![]() |
I har det vel nok billigt...
![]() Hvor jeg er koster pakke 2 omkring 400 om måneden. Det er helt hen i vejret. Og ja temapakkerne stiger også her, hvor jeg synes specielt temapakke sport i udpræget grad mangler kanaler som rent faktisk viser sport. |
|
![]() |
|
Mike S. ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2909 |
![]() |
Temapakkerne kan jo bare fravælges - jeg vil nok anbefale BlandSelv eller HD-pakken/MZone pakken da den nye 3+ HD er i den ;)
|
|
Zaptor Motorola
40" SonyX3500 40" Samsung F71 NAD L76 surround med Dali En skærm er et panel hvortil man putter input ind i... |
|
![]() |
|
![]() |
Mike : jaja, jeg kan jo også bare vælge pakke 1 :-). Det ændrer jo ikke ved at stigningen er på over 50%, meget meget meget over den almindelige prisudvikling.
/Anderton
|
|
![]() |
|
Mike S. ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2909 |
![]() |
De har jo varslet dig i form af det brev ikke?
|
|
Zaptor Motorola
40" SonyX3500 40" Samsung F71 NAD L76 surround med Dali En skærm er et panel hvortil man putter input ind i... |
|
![]() |
|
![]() |
Mike: Du behøver ikke sidde og forsvare Stofa. Jeg er sikker på at de har varslet efter reglerne, men det gør jo ikke stigningen mindre voldsom. Ud fra hvad jeg kan se stiger f.eks boxer med 7% til april, hvilket får stigningen hos stofa til at falde endnu mere i øjnene.
/Anderton
|
|
![]() |
|
Belwas ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 28-November-2007 Status: Offline Point: 48 |
![]() |
Jeg tror ikke helt jeg forstår det ... I den gamle havde man med en temapakke typisk pakke 2 anologt+spejl og så kanalerne i temapakken. I den nye ligger de op til at man har pakke 1 + en temapakke.
Hvis man kigger på prisstigningen er pakke 1 + temapakke en ganske ok og markedstilsvarende stigning på kanalerne. Hvis man derimod beholder pakke 2 er det jo som i skriver helt groteske stigninger. Jeg ved sku ikke hvad jeg så har nu. De skriver de antager pakke 1 sammen med en temapakke, men er så så automatisk skiftet til det når jeg har en temapakke? |
|
![]() |
|
![]() |
Pakkerne og kanalerne kan sikkert kombineres på mange måder. Min pointe er bare at det produkt jeg havde i 2009 koster 1500 mere i 2010, og den stigning finder jeg grotesk. Nå der er ikke andet for end, at undersøge alternative til min pakkesammensætning / udbyder.
/Anderton
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123 14> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |