recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > Stofa digital modtagere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Nye priser på ANTV
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketNye priser på ANTV

Besvar Besvar Side  <1 11121314>
Forfatter
Besked
Mike S. Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 13-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2909
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Marts-2010 kl. 09:32
Oprindeligt skrevet af Jakabov Jakabov skrev:

Jeps Aalborg og rigtigt forstået at jeg gerne vil se pakke 1 + temapakken på begge tv. 

Jeg forstår ikke helt problematikken med "vennen", for jeg vil jo gerne betale for en boks + 1 ekstra omgang årligt kort-gebyr, hvad vil vennen få ud af et kort jeg evt. køber?

Jeg kan ikke rigtigt kable 2 bokse, idet jeg kun vil have én boks til tv'et uden digital tuner. Desuden har jeg 3 rum mellem stue og soveværelse, så et netværkskabel ville være et helvede (antennekablet var ført udendørs så det var lidt nemmere). 

Så kan du også godt få det - men du skal bare betale for temapakken på hvert kort.
Zaptor Motorola
40" SonyX3500
40" Samsung F71
NAD L76 surround med Dali
En skærm er et panel hvortil man putter input ind i...
Til top
Jakabov Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-Februar-2008
Sted: Vodskov
Point: 1330
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Marts-2010 kl. 10:30
Nå ja det er jo også kun 180 kr. ekstra om måneden, så det samlet vil give 439,- i måneden. Yay! :-)

God damnit, jeg er sur. Gider simpelthen ikke bruge den Zaptor-boks og slet ikke 2 af dem. Det ender vel nok med at jeg må falde til patten og vælge Analog pakke 3 til de 4000,- + kortgebyr om året, hvis jeg vil se analog tv i soveværelset. Går vel ud fra at man så får en digital spejling af de analoge kanaler eller skal man betale ekstra for det? :-)

Til top
filthat Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 08-Juli-2008
Point: 345
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Marts-2010 kl. 10:50
Hvis du vælger Pakke 3 behøver du jo ikke kortet, så kan du bare tilslutte en vilkårlig dvb-c boks og se kanalerne frit.
Til top
Jakabov Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Marts-2010 kl. 11:07
Til hvilket tv? Hvis jeg vælger pakke 3 kører jeg jo bare CA-modulet i stuen og får alle kanalerne analogt i soveværelset. Så skal vel ikke bruge en boks?

EDIT: Folk må lige sige til hvis mine indlæg ikke er relevante, så skal jeg nok holde op. :-)

Redigeret af Jakabov - 11-Marts-2010 kl. 11:09
Til top
Mike S. Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Marts-2010 kl. 11:24
Det nemmeste er nok at få en større analog pakke - også købe en zaptor lite boks uden kort - så får du det hele ja.

Grunden til du skal betale dobbelt er jo, som jeg skrev før, at Stofa ikke ved hvor du går hen med det kort nr. 2 - det kan du jo sætte i hos naboen etc.
Zaptor Motorola
40" SonyX3500
40" Samsung F71
Til top
Jakabov Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Marts-2010 kl. 11:31
Ja det må jeg jo gøre. Mht. kortet til naboen forstår jeg det stadig ikke. Jo forstår selvfølgeligt godt problematikken, men forstår ikke at det skal gøres så vanskeligt at se digitalt tv i flere rum. :-)

Redigeret af Jakabov - 11-Marts-2010 kl. 11:53
Til top
filthat Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 08-Juli-2008
Point: 345
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Marts-2010 kl. 12:54
Hvis du skifter til Pakke 3 behøver du ikke noget kort til dit TV der har kortlæser nu, kun hvis du vil have nogen ekstra pakker på.

Det andet fjernsyn (det uden dvb-c) kan så se Pakke 3 analogt, men hvis du vil se digitalt på det (der vist nok nogen kanaler der kun er digitale i Aalborg) så kan du bare sætte en dvb-c boks til uden kort og se de samme kanaler som det første tv.
Til top
Mike S. Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Marts-2010 kl. 14:04

Ja det må jeg jo gøre. Mht. kortet til naboen forstår jeg det stadig ikke. Jo forstår selvfølgeligt godt problematikken, men forstår ikke at det skal gøres så vanskeligt at se digitalt tv i flere rum. :-)

Det er jo ikke teknisk muligt at gøre det anderledes - eller jo det er det - alting sendes ukrypteret - men så skal ALLE betale for TV1000, Canal+ etc. som også er købe kanaler. Stofa har jo netop en løsning på dette problem ved at du kan "linke" Zaptor boksene sammen som er Stofas garanti for at de opholder sig nogenlunde inden for samme husstand.

Personligt foretrækker jeg Zaptor boksen da den har de ekstra muligheder som mit tv pt. ikke kan tilbyde - ikke mindst StartForfra og bladre i mini epg'en uden at skifte kanal.
Zaptor Motorola
40" SonyX3500
40" Samsung F71
Til top
mbk115 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 26-April-2007
Point: 49
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Marts-2010 kl. 11:03
Jeg kan fortælle, at man skal aktivt kontakte Stofa, hvis man har pakke 2 + temapakke for at sige, hvad man ønsker at gå over til.

Dette mener Stofa, at der stod i det brev tilbage fra januar:

"I brevet står der bla. følgende: 

"Ønsker du, på grund af ændringerne, at opsige dit abonnement på TemaPakkerne, bedes du kontakte kundeservice på telefon 88 30 30 30 senest 14 dage efter modtagelse af dette brev."

Dette må betragtes som en mulighed for at ændre din pakke."

Har selv lidt svært ved at læse dette! Specielt når jeg spurgte Stofa tilbage i februar, om jeg skulle foretage mig noget aktivt, og fik dengang af vide, at jeg blot skulle afvente at blive kontaktet.

/Michael

Til top
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Marts-2010 kl. 12:52

Jeps Aalborg og rigtigt forstået at jeg gerne vil se pakke 1 + temapakken på begge tv. 

Jeg forstår ikke helt problematikken med "vennen", for jeg vil jo gerne betale for en boks + 1 ekstra omgang årligt kort-gebyr, hvad vil vennen få ud af et kort jeg evt. køber?

Jeg kan ikke rigtigt kable 2 bokse, idet jeg kun vil have én boks til tv'et uden digital tuner. Desuden har jeg 3 rum mellem stue og soveværelse, så et netværkskabel ville være et helvede (antennekablet var ført udendørs så det var lidt nemmere). 

Måske SmartWi kunne være en løsning?
Ved dog ikke om det fungere med stofa.
Til top
Fnulder Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 28-September-2008
Point: 503
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Marts-2010 kl. 22:33
hmm er DR update også hoppet ind på tv2news plads ved jer?
Til top
mortenkaal Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 13-Juli-2008
Point: 178
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Marts-2010 kl. 15:57
Oprindeligt skrevet af Fnulder Fnulder skrev:

hmm er DR update også hoppet ind på tv2news plads ved jer?
Kan se at viasat har problemer med at sende tv2news, og derfor har de lagt dr-update på til problemet er løst. Det kan være at stofa tager kanalen fra viasats satellitter og derfor har samme problem.
Til top

Besvar Besvar Side  <1 11121314>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu