|
|
Besvar ![]() |
Side <1234 5> |
Forfatter | |
zulfo ![]() Moderator gruppe ![]() ![]() Branchemedlem Oprettet: 05-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3701 |
![]() |
Check ogs� GameStation ud - de har ogs� nogle glimrende tilbud...
Redigeret af zulfo - 13-December-2008 kl. 20:46 |
|
Lars B
DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414 |
|
![]() |
|
izebreaker ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 23-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 138 |
![]() |
Må siges at være utrolig hurtig ekspedition fra Shopto.net. Modtog igår fredag mit spil som blev bestilt d. 10/12-08. Super service og pris. Der var endda et spil i æsken |
|
Panasonic TH-42PX80E
Panasonic TX-32LMD70 Hitachi PJ-TX100 Onkyo 605 Gallo Surround speakers PS3 Xbox 360 Wii |
|
![]() |
|
Moss ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 10-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 13 |
![]() |
Ja, det må godt nok siges at være hurtig levering. Hvem stod for leveringen her i DK ? Var det PostDK eller et af de private pakkefirmaer ? Jeg har handlet hos shopto.net i fredags (dvs d. 12/12), og har egentlig fortrudt, at jeg ikke fik pakken sendt til mit arbejde (hvis det ikke er PostDK som står for leveringen her i DK, så ville det nok have været nemmere for mig at få pakken sendt til mit arbejde). |
|
![]() |
|
MJ (udmeldt) ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 16-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2917 |
![]() |
Jer der har købt Pacific Rift hos Shopto.net ... jeg har lige bestilt og under checkout får jeg bekræftet samlet beløb på 23,49. Charged to card 23,49, altså ikke så meget, at være i tvivl om. Den endelige mail fortæller mig så, at det er subtotal og den får liiiige en ekstra gang fragt på 3,50 .. Hmm.. nogen bud på misæren? Jeg har skrevet til dem, men de er nok ikke på arbejde endnu... |
|
![]() |
|
Moss ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 10-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 13 |
![]() |
Ja, jeg undrer mig også over deres alternative måde at stille det op på ![]() Jeg undrer mig også over hvordan en sub-total på £23.49 ender i en order total på £23.48 ![]() Your Order Details: Ref Title Qty Price PS3MO03 MotorStorm 2: Pacific Rift 1 £19.99 SHOPTO2 Royal Mail International 1st Class " Signed for" 1 £3.50 Sub Total: £23.49 Shipping: £3.50 ORDER TOTAL: £23.48 |
|
![]() |
|
MJ (udmeldt) ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 16-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2917 |
![]() |
Ja for i mailen med Account Charge skriver de: Total Amount of your Order:23.49 og det er også hvad der står på min account derinde hvis jeg logger ind og kigger. Men i mailen ShopTo.Net - Your Order Receipt står der: PS3MO03MotorStorm 2: Pacific Rift &n bsp; &n bsp; 1   ; £19.99 Altså 2 x fragt som jeg ser der... Håber du har ret.. men det er godt nok forvirrende at de skal skrive det sådan.. Må jo bare have fat i banken hvis de hæver mere end de skriver i denne linie: Credit Card Charge:23.49
|
|
![]() |
|
birddog ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 27-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 344 |
![]() |
Tak for tippet. Men jeg har bare ikke modtaget min activision code endnu. Hvor lang tid gik det fra i oprettede jer til den kom?
|
|
![]() |
|
![]() |
Jeg mener min aktiveringsmail kom indenfor 5 minutter....Har du kigget i spam folderen ? hvis du altså har en |
|
![]() |
|
birddog ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 27-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 344 |
![]() |
har fået den efter 1½ time. Men de har da sæt prisen op på nogen af de spil jeg havde kigget på. dog stadig billigt. |
|
![]() |
|
![]() |
Er du sikker på at det ikke bare skyldes, at de viser prisen i euro når du er logget ind ? ![]() ![]() Jeg har ikke bemærket at de har sat priserne op, men de har dog stoppet for bestillinger på nogle spil pga stor efterspørgsel...hvilket man jo godt kan forstå med de priser.... |
|
![]() |
|
![]() |
havde lige håbet at jeg kunne få LBP men nej, gad vide om de for det igen til de priser :)
|
|
![]() |
|
mempo ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 03-April-2006 Status: Offline Point: 31 |
![]() |
Redigeret af mempo - 14-December-2008 kl. 20:47 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234 5> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |