|
|
Besvar ![]() |
Side <12345> |
Forfatter | ||
birddog ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 27-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 344 |
![]() |
|
Mmmmm, gad vide hvor længe de har det :) må hellere en tur i kvickly og kigge, tak for hint |
||
![]() |
||
MJ (udmeldt) ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 16-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2917 |
![]() |
|
Ellers er den her ligeså.. http://www.dvd.co.uk/Games/Little-Big-Planet-PS3/SY98853/pro duct.htm Jeg bestilte mit LBP derfra dog til et par pund mindre - kan se den er steget, men stadig en fin pris. Mit kom åbenbart fra UK selvom jeg plejer at få fra CH derfra. |
||
![]() |
||
JesperBM ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-Oktober-2007 Sted: Vanløse, DK Status: Offline Point: 156 |
![]() |
|
Tak for linket, jeg har også lige bestilt Moterstorm P. D. Cool at kunne få det til under 200 kr. med forsendelse
![]() |
||
![]() |
||
jan160674 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 14-Juli-2008 Status: Offline Point: 504 |
![]() |
|
LBP og resttance 2 modtager de ikke længere pre orders på shopto. Bestilte brother in arms og mirrors edge, samlet 415 dkk inkl forsendelse. Satme billigt. Nu håber jeg ikke der kommer told + moms på... Men bemærk at man spare en del ved at ændre valuta til GBP da eurokursen er dårlige for os. Et spil til 20£ (165dkk) koster 26euro (193dkk).
|
||
![]() |
||
jimmi80 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Marts-2008 Status: Offline Point: 723 |
![]() |
|
Prince of persia til 22.84 inkl fragt=191kr http://www.game.co.uk/PS3/Action/Adventure/~r335015/Prince-O f-Persia/ |
||
![]() |
||
jan160674 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 14-Juli-2008 Status: Offline Point: 504 |
![]() |
|
Kommer der noget told + moms, på denne side? Er før blevet snydt med play.com der er registreret på jersey. |
||
![]() |
||
jimmi80 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Marts-2008 Status: Offline Point: 723 |
![]() |
|
|
||
![]() |
||
amorbavian ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-April-2008 Sted: Sweden Status: Offline Point: 3010 |
![]() |
|
Nu kan jeg godt se at jeg bare skulle have postet her i stedet for en ny tråd. http://www.play.com/HOME/HOME/6-/Campaign.html?campaign=6113 &cid=5419349&add=8284388&pid=219447 Prince of Persia er hermed bestilt til 189DKK! Jeg fik egentlig en mail at det var Tomb Raider, der var sat ned, for så vil jeg også bestille den, men når jeg går ind på den står den til 34 pund Anyway, havde tænkt mig at vente med at købe PoP til efter nytår, men prisen kommer nok ikke længere ned! |
||
BORING! |
||
![]() |
||
Kasch ![]() Bruger ![]() Oprettet: 08-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 62 |
![]() |
|
Har selv tidligere bestilt ved Play uden at blive taget i tolden, men prøver denne gang www.game.co.uk, så har netop bestilt PoP for 191 hos dem, så håber at jeg slipper for told endnu engang.
Held og lykke til jer andre også.:) |
||
Panasonic 37PX70EA,HarmanKardon AVR 255, 2x B&W DM685, 2xB&W DS3, BK XXLS400, Playstation 3, Nintendo Wii,
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Det der med at slippe for told, på play.com er der ikke så mange chancer for mere tror jeg, så jeg ville også klart tage www.game.co.uk Er dette prince of persia et must? Kender det slet ikke.. |
||
![]() |
||
Jens Thomsen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 136 |
![]() |
|
Man kan sagtens slippe for told ved køb fra Play stadigvæk. Jeg har lige fået
et par dvd'er ind ad døren, der var over grænsen - uden at blive snuppet. Det, man skal være opmærksom på, er, at risikoen er væsentlig forhøjet her i december, fordi Internationalt Postcenter traditionen tro tager ekstra hjælp ind til at tage imod de mange køb, der kommer fra udlandet op mod jul. Sådan har det været de sidste par år. I januar/ februar er risikoen sandsynligvis tilbage til det normale. |
||
![]() |
||
amorbavian ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-April-2008 Sted: Sweden Status: Offline Point: 3010 |
![]() |
|
Som jeg har skrevet flere gange her, så er jeg åbenbart heldig her i Sverige. De må have andre regler for jeg har bestilt ca 50 gange fra play og nogle gange fra the hut - uden told. Krydser dog stadig fingre hver gang jeg bestiller. Og jan, ja Prince of Persia er et must (især til den pris)! Tjek evt. nogle trailere... |
||
BORING! |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12345> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |