|
|
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | |||||||||||
Pizzabager ![]() Redaktionen ![]() ![]() Oprettet: 08-Januar-2007 Status: Offline Point: 1964 |
![]() |
||||||||||
Synes faktisk at V3000 er fedest, men der er ikke motionflow, eller HD DVB-C tuner i.. :(
|
|||||||||||
![]() |
|||||||||||
Pizzabager ![]() Redaktionen ![]() ![]() Oprettet: 08-Januar-2007 Status: Offline Point: 1964 |
![]() |
||||||||||
hmm er det mig der tager fejl.. Indbygget high definition digital tuner til at modtage gratis HD-jordbaserede udsendelser (modtager også analoge signaler) er jordbaseret udsendelser ikke DVB-T ?? Lige som det står her
Så er der ikke HD dvb-C tuner i?? eller har de begge 2? |
|||||||||||
![]() |
|||||||||||
humperdink ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-Juli-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 377 |
![]() |
||||||||||
Redigeret: Derudover indeholder W3000, X3000 & X3500 desuden HDTV (H.264) tuner. Redigeret af humperdink - 22-August-2007 kl. 19:09 |
|||||||||||
![]() |
|||||||||||
oo27 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-Januar-2006 Sted: Århus Status: Offline Point: 1465 |
![]() |
||||||||||
umm de ser/lyder godt nok ikke helt tossede - + 46" er lige den optimale størrelse til mig, så slipper jeg for at skære unøvendigt ud i væggen!!
![]() Bliver spændende at høre nogle kvalificerede folk sammenligne dem med pana og pio plasma! Og så bliver det yderst spændende at se priserne på dem. |
|||||||||||
![]() |
|||||||||||
Shovel79 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 23-August-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 422 |
![]() |
||||||||||
Her er en pris indikation - godt nok fra Tyskland, men det giver da et fingerpeg. |
|||||||||||
![]() |
|||||||||||
![]() |
||||||||||
Ehhhm ja, men er den HD tuner til Dvb-C eller Dvb-t eller dem begge? når man læser det her: Indbygget high definition digital tuner til at modtage gratis HD-jordbaserede udsendelser (modtager også analoge signaler) Står der jo at den HD tuner er Til DVB-T. og ikke noget om kabel tv.. eftersom vi sikkert aldrig får DVB-T hd kanaler,er den jo så værdiløs for os i dk.. Redigeret af Pizzabager - 22-August-2007 kl. 20:58 |
|||||||||||
![]() |
|||||||||||
Carlo Jensen ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6 |
![]() |
||||||||||
Når man går over til at sende DVB-T signalet i mpeg4 vil deres H264 tuner så kunne modtage det, selvom det ikke er HD ? Jeg ønsker ikke at have en boks ved siden af og mpeg4 signalet skal efter planen være i luften om 2 år. |
|||||||||||
"Hver gang du laver en fejltagelse, laver du den forkert"
|
|||||||||||
![]() |
|||||||||||
humperdink ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-Juli-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 377 |
![]() |
||||||||||
Mit bud er at den digitale HD Tuner (H.264) virker med både DVB-C & DVB-T signalerne. Jeg har i dag et Sony KDL-32D3000 og TDC Kabel TV, som bl.a. sender Discovery HD i H.264... DVB-C tuneren i dette TV kan godt finde stationen og man kan høre lyden, men billedet forbliver sort - da den ikke kan decode H.264 signalet. Så mon ikke bare den nye HD tuner i X, W & V modellerne er et lag ovenpå de andre tunere, der kan dekode H.264 signalerne. |
|||||||||||
![]() |
|||||||||||
rasmuslarsen ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-September-2005 Status: Offline Point: 259 |
![]() |
||||||||||
Læs også mere om de nye Sony Tv her: http://www.flatpanels.dk/nyhed.php?subaction=showfull&id =1187862474
|
|||||||||||
www.Flatpanels.dk - Guide til fladskærme
|
|||||||||||
![]() |
|||||||||||
sasa ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 14-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 13 |
![]() |
||||||||||
Har fået følgende svar fra Sony Center i Hellerup: "X3500 serien er den eneste skærm i vores sortiment som vil være i stand til at modtage MPEG2 og MPEG4 kanaler dvs. almindelige digitale og High-Definition kanaler på kabel nettet, uden brug af TDC's HD selector." Jeg er meget glad, dvs. ingen ekstra boks og alt i samme fjernbetjening. Og i øvrigt talte jeg i telefon med en der har set X3500 og var OVENUD tilfreds(han er også ansat ved Sony Center Lyngby). |
|||||||||||
--Samuel
Sony KDL-46X3500, PS3, Sony STR-DA5200ES, KEF KHT3005 |
|||||||||||
![]() |
|||||||||||
sasa ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 14-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 13 |
![]() |
||||||||||
Til dem der kan lidt tysk. Så er priserne kommet fra Sony DE. http://www.sony.de/view/ShowPressRelease.action?section=de_D E_Press&pressrelease=1184310555584&site=odw_de_DE
|
|||||||||||
--Samuel
Sony KDL-46X3500, PS3, Sony STR-DA5200ES, KEF KHT3005 |
|||||||||||
![]() |
|||||||||||
![]() |
||||||||||
Godt nok dyrt.. et 40V3000 til 15000 kr, i tyskland, dvs nok 17-18 k herhjemme. et 40x3500 til 22500kr, nok 25000 herhjemme.. og det er kun 40".. |
|||||||||||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |