recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Min hjemmebiograf
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Nye stole til min hjemmebio
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketNye stole til min hjemmebio

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Don-G Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 02-Marts-2007
Sted: Aarhus, Denmark
Status: Offline
Point: 21
Direkte link til dette indlæg Emne: Nye stole til min hjemmebio
    Sendt: 13-April-2008 kl. 11:35
Hejsa!

Jeg har en hjemmebio i min kælder på ca. 16m2, og har  fået nallerne i et par rigtige biografstole i rødt velour fra det gamle Øst for Paradis i Århus. De er super funky at se på -  men - når man ikke lige har jockey-statur, som hverken mine venner eller jeg har, så er de ikke så fede at sidde i, i timevis.

Derfor har jeg kigget her på siderne og andre steder på nettet for at se hvad folk gør. Og jeg er brændt lidt varm på en løsning med to La-Z-Boy lænestole i sort læder - de ser altså kodylt komfortable ud. Men - er der ulemper ved dem, udover at de fylder lidt? Hvad er folks erfaring?

Som en sidste ting: Kan I anbefale nogle steder på disse breddegradder hvor man kan købe La-Z-Boys, uden at man behøver sælge en nyre per styk? Det behøver selvfølgelig ikke være originalen - bare konceptet/stilen er det samme

På forhånd tak for hjælpen!
Til top
Lars Se dropdown menu
Administrator
Administrator

recordere.dk teamet

Oprettet: 05-Oktober-2003
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 15689
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-April-2008 kl. 11:52

Hej Don

Jeg vil mene at alle møbelforhandlere har stole der minder om dem. Så er prisen bare en anden, og de kaldes lænestole i stedet  (eller den korrekte betegnelse er vist reclinere)

Og du vil også kunne finde mange med indbygget fodskammel som her. Og med valgmulighed imellem læderfarver (eksempelvis sort eller lyst,  hvad der nu passer bedst)

Jeg ville starte med at tage på shopping tur hos de lokale møbelhandlere, når det er den type møbler du syntes om.

Her er nogle eksempler

Men du kan også finde de originale La-Z-Buy herhjemme. Se forhandleroversigt.

  /Lars

 

Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk
Til top
Don-G Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 02-Marts-2007
Sted: Aarhus, Denmark
Status: Offline
Point: 21
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-April-2008 kl. 12:12
Jeg har selvfølgelig luret lidt rundt, men synes kun jeg har kunnet finde "almindelige" lænestole. Mange tak for links - skal helt sikkert have undersøgt det nærmere!

Er der nogen der kender kvaliteten på denne:
http://www.daells-bolighus.dk/vis_vare.php?id=61695&menu =menu_1

...det synes mig vel billigt!? Er ikke interesseret i en alt for billig "kvalitet"
Til top
rigo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-December-2006
Sted: Slangerup, DK
Status: Offline
Point: 763
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-April-2008 kl. 13:07

Denne er faktisk ret bekvem.

http://www.ide.dk/sw45384.asp

Til top
Don-G Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 02-Marts-2007
Sted: Aarhus, Denmark
Status: Offline
Point: 21
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-April-2008 kl. 23:13
Jeg smutter forbi Idé Møbler en af dagene og prøvesidder den der. Er den kun i cremefarve? Synes ik jeg kan se den i sort!?
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu