|
|
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | ||
panhero ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 11-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 158 |
![]() |
|
Hvad med en Netgear WNR2000? Jeg har sådan en brugt som er én dag. Jeg har kvittering, og den er købt i Fona i starten af november for 799,- inkl. en dongle.
Jeg bruger nu bare den der følger med fra yousee. Ang. PS3, så da jeg afprøvede den fungerede det perfekt da jeg benyttede den automatiske registrering som en PS3 har.. Redigeret af panhero - 31-December-2008 kl. 09:44 |
||
mfg. the one and only panhero
|
||
![]() |
||
sune ![]() Bruger ![]() Oprettet: 02-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 118 |
![]() |
|
Samme her! /Sune |
||
![]() |
||
vipmlo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 830 |
![]() |
|
Den primære forskel er at der på den kablede side er gigabit interface. Noget du alligevel ikke kommer til at bruge. |
||
![]() |
||
SteffenD89 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4337 |
![]() |
|
min virker så bare ikke men problemet er måske fordi at jeg har fullrate? altså som det blev sagt tidligere med 2xNAT. |
||
![]() |
||
jeje ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 568 |
![]() |
|
Hvis der er en ledig port i routeren kan man vel slå routerfunktionen og DHCP-serveren fra og flytte forbindelsen til modemet fra porten mærket "Internet" til en af de andre porte. Skulle det ikke kunne virke?
|
||
![]() |
||
Duelund ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 26-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 381 |
![]() |
|
Sikkert. Du har to muligheder: 1. Benyt din nuværende Zyxel router som router og sæt din Linksys efter hvor du kun benytter WiFi delen (slå router funktionaliteten fra). På Fullrates support forum er der vejledning til dette. 2. Få din Zyxel router konfigureret til pass-through ("Fast IP"), den vil da så kun virke som 'modem' og sæt din Linksys efter. Din Linksys kan så benyttes som router. Ved begge muligheder bruger du så kun én router (dvs. kun 1xNAT). |
||
![]() |
||
SteffenD89 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4337 |
![]() |
|
Der er en ledig plads i den trådløse router men alt det andet der har jeg intet forstand på Jeg vil bare gerne ha' en nem løsning, men der sker ikke noget de næste par dage så alle forslag er velkomne indtil da. Hvis der ikke dukker mere op inden på fredag så ringer jeg til Fullrate og ta'r en snak med dem om deres trådløse router. :)
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Jeg vil da lige prøve - så kan det være jeg spare nogle penge. :) |
||
![]() |
||
![]() |
|
Hvordan sætter man den til pass-through/fast IP? :)
|
||
![]() |
||
Duelund ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 26-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 381 |
![]() |
|
Det burde virke - vedr. mulighed 2. så kalder Fullrate det "Offentlig IP" og routeren bliver sat i Bridge-mode. Det koster 10,- pr. måned. Kontakt Fullrate support på tlf: 3215 4500. Mulighed 1. er gratis Redigeret af Duelund - 31-December-2008 kl. 12:45 |
||
![]() |
||
![]() |
|
arh =) Kan jeg få en hurtig guide til mulighed 1? så jeg ikke skal til og rode igennem fullrates forum |
||
![]() |
||
![]() |
|
http://forum.fullrate.dk/showthread.php?t=1032&page=3 Redigeret af Duelund - 31-December-2008 kl. 12:47 |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |