|
Nye TV, Apple TV eller boxe når analog går i sort |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
ANGUSYOUNG ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 630 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
er jeg med på, gør jeg også med NFL gamepass osv. synes bare det er træls at man så ikke kan bruge sin mobil eller Ipad imens. Og det vil ungerne i hvertfald have et problem med. Også derfor jeg ikke tror jeg skifter væk fra yousee eller mindre pakke pt. for møj bøwl, men kæft det er dyrt!
|
|
TV:LG 65 C1
Receiver: Denon 1706si. Surround: Argon/Gale PS5 NVIDIA SHIELD |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Selvfølgelig kan Tablet og Telefon bruges til andet samtidig, det er jo ikke enhederne der kører Streamen det er CC. Appen er bare en Remote. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
ANGUSYOUNG ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 630 |
ok når jeg bruger apple TV kan jeg ikke bruge Iphone/Ipad. CC er nok anderledes, ikke set hvordan det funker.
|
|
TV:LG 65 C1
Receiver: Denon 1706si. Surround: Argon/Gale PS5 NVIDIA SHIELD |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Nej, æblekassen kan vist ikke selv køre Streamen, men det kan CC. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
PerW ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4119 |
Ja. HVIS DU HAR YOUSEE BREDBÅND! Har du ikke Yousee bredbånd, kan du ikke streame/se TV2!
|
|
![]() |
|
Ja, har man fra anden udbyder er der enkelte kanaler der ikke kan bruges, men derudover er der ikke noget at udsætte på CC i forbindelse med You See. |
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |