recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Nye XTZ modeller!
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketNye XTZ modeller!

 Besvar Besvar Side  <123>
Forfatter
Besked
Startrek Se dropdown menu
--
--

Bruger stoppet på recordere.dk

Oprettet: 02-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5740
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-September-2009 kl. 20:03
Hvad med noget fælleds transport til Malmö mässan 31/10, måske med en bus der start i Aalborg med stop i Aarhus, Odense, nyborg, korsør, Ringsted, Roskilde, Højer Tåstrup og København

Redigeret af Startrek - 15-September-2009 kl. 20:04
Til top
SLETTET_20120103 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 14-Oktober-2007
Sted: Odense
Status: Offline
Point: 6191
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-September-2009 kl. 20:21
Tja, d. 31/10 er en lørdag, hvilket gør det lidt nemmere.. Men jeg vil da gerne være med på en tur hvis det er. Jeg tror det er r** spænnende, og så kan vi jo få dækning af messen for dem som må blive hjemme.

Man kunne jo "bare" tage afsted fra Aalborg tidligt om morgenen.
Til top
mkirkelund Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 18-Januar-2008
Sted: 2635 Ishøj
Status: Offline
Point: 2353
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-September-2009 kl. 20:51
Oprindeligt skrevet af Anima Anima skrev:

Tja, d. 31/10 er en lørdag, hvilket gør det lidt nemmere.. Men jeg vil da gerne være med på en tur hvis det er. Jeg tror det er r** spænnende, og så kan vi jo få dækning af messen for dem som må blive hjemme.

Man kunne jo "bare" tage afsted fra Aalborg tidligt om morgenen.


Jeg er frisk. Vi sjællendere kunne jo bare finde et centralt opsamlingssted, ligesom folk fra resten af landet. Det virker i hvert fald som en fantastisk idé!
Til top
Hyl.dk Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 01-Januar-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 353
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-September-2009 kl. 21:56
Nu bliver jeg jo også helt hooked på at tage afsted  Er der andre der kunne være interesseret? Btw nogen der kan finde nærmere oplysninger om messen generelt? Syntes ikke lige jeg kan finde noget.
Udstyr:
* Receiver - Pioneer VSX-LX60
* Effekt - XTZ Edge A2-300 (2 stk Bi-amp)
* Front - XTZ 99.36 MK1
* Center - XTZ 99.25 MK1
* Sub - XTZ 99 W10.16 (m. 700W klasse-D modul)
Til top
Henrik Nygaard Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 01-December-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 424
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-September-2009 kl. 01:21
Jeg har også fået indbydelsen, og jeg tror at XTZ med vilje har valgt kun at sende den til dem der ejer/viser seriøs interesse for XTZ, for netop at tilgodese disse.
Jeg går ud fra, at du bare har udeladt "Detta är en privat inbjudan för utvalda gäster som får lite mer egen tid för lyssning." da du tilsyneladede har plukket lidt i det.

Det er overhovedet ikke for at virke sur eller belærende, men måske du en anden gang skulle lade XTZ om at annoncere det de gerne vil have så mange som muligt kommer til, og ellers glæde dig over at de har sat en dag af til "os" de gerne vil give en grundig demonstration og ekstra lyttetid

Men! Jeg regner bestemt med at tage derover og se om mine 99.38/Class A100D3 skal afløses, så lad os se om ikke der kan arrangeres noget fælles transport, når vi kommer lidt tættere på datoen
Til top
Henrik Nygaard Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 01-December-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 424
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-September-2009 kl. 01:39
Oprindeligt skrevet af Anima Anima skrev:


Den bliver sikkert i 20k-kronersklassen, og 50 cm bred


Skal jeg komme med et gæt, så vil jeg tro at de fortsætter med sidemonteret sub-enheder (som i 99.38) for ikke at gøre designet Cerwin Vega-kluntet.

Prisen tror jeg til gengæld ikke er helt ved siden af. Et sted mellem 15-20k virker sandsynligt, men ydelsen vil formentligt - i sædvanlig XTZ stil - placere sig blandt spillere i en helt anden prisklasse
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-September-2009 kl. 08:26

Oprindeligt skrevet af Anima Anima skrev:

Tja, d. 31/10 er en lørdag, hvilket gør det lidt nemmere.. Men jeg vil da gerne være med på en tur hvis det er. Jeg tror det er r** spænnende, og så kan vi jo få dækning af messen for dem som må blive hjemme.

Man kunne jo "bare" tage afsted fra Aalborg tidligt om morgenen.

Jeg tager under alle omstændigheder (med mindre min chef sender mig på rejse) til udstillingen. Og jeg skal nok tage en masse billeder og lægge dem ud på en specialtråd, sammen med en lille beskrivelse af mine indtryk.

Jeg bor jo næsetn lige ved Malmö - Kastrup altså

 



Redigeret af Hother - 16-September-2009 kl. 08:27
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
SLETTET_20120103 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 14-Oktober-2007
Sted: Odense
Status: Offline
Point: 6191
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-September-2009 kl. 09:34
Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Oprindeligt skrevet af Anima Anima skrev:

Tja, d. 31/10 er en lørdag, hvilket gør det lidt nemmere.. Men jeg vil da gerne være med på en tur hvis det er. Jeg tror det er r** spænnende, og så kan vi jo få dækning af messen for dem som må blive hjemme.

Man kunne jo "bare" tage afsted fra Aalborg tidligt om morgenen.

Jeg tager under alle omstændigheder (med mindre min chef sender mig på rejse) til udstillingen. Og jeg skal nok tage en masse billeder og lægge dem ud på en specialtråd, sammen med en lille beskrivelse af mine indtryk.

Jeg bor jo næsetn lige ved Malmö - Kastrup altså



Jamen jeg er stadig interesseret. Jeg har faktisk ikke været på sådan en messe før, så det skal da lige prøves.

Desuden ser jeg frem til et par timers kørsel med Ib Grønbech
Til top
mkirkelund Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 18-Januar-2008
Sted: 2635 Ishøj
Status: Offline
Point: 2353
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-September-2009 kl. 09:48
Oprindeligt skrevet af Anima Anima skrev:


Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Oprindeligt skrevet af Anima Anima skrev:

Tja, d. 31/10 er en lørdag,
hvilket gør det lidt nemmere.. Men jeg vil da gerne være
med på en tur hvis det er. Jeg tror det er r** spænnende,
og så kan vi jo få dækning af messen for dem som må blive
hjemme.Man kunne jo "bare" tage afsted fra Aalborg
tidligt om morgenen.


Jeg tager under alle omstændigheder (med mindre min
chef sender mig på rejse) til udstillingen. Og jeg skal
nok tage en masse billeder og lægge dem ud på en
specialtråd, sammen med en lille beskrivelse af mine
indtryk.


Jeg bor jo næsetn lige ved Malmö - Kastrup
altså


Jamen jeg er stadig interesseret. Jeg har faktisk
ikke været på sådan en messe før, så det skal da lige
prøves.Desuden ser jeg frem til et par timers kørsel med
Ib
Grønbech


Hvis du siger Ib Grønbech siger jeg
v=JhfJfyDCUG4&feature=related">John Mogensen
Til top
Henrik Nygaard Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 01-December-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 424
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-September-2009 kl. 13:41
Jeg skrev tilbage, for at få mere at vide om tidspunkt og hvor vidt tilmelding er nødvendigt. Og som forventet, er arrangementet om lørdagen kun for de indbudte.

"... Troligen kommer det finnas "öppen" tid för vanliga mässdeltagaren, men det vet vi inte nu.

FRITT inträde, men det krävs att man finns med på listan över inbjudna."

Jeg gentager lige mig selv: Det er overhovedet ikke for at virke sur eller belærende, men måske du en anden gang skulle lade XTZ om at annoncere det de gerne vil have så mange som muligt kommer til, og ellers glæde dig over at de har sat en dag af til "os" de gerne vil give en grundig demonstration og ekstra lyttetid
Til top
henrik-t Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 08-August-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1553
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-September-2009 kl. 13:55
inden folk begynder at spekulere for meget, jeg sender lige en mail afsted til Xtz og spørger den omkring messen, og indbydelsen.

Jeg har osse fået den.


Edit, læste lige den jeg fik i min mail, det er en Privat visning den de omtaler i post og på mail ikke for alle, men der er åben for masserne bagefter eller før, ved privat visningen er det for anmeldere og andre gotfolk som har deres udstyr i forvejen , der bliver lidt mere tid til at snakke og vise frem, klart der er åben for befolkningen bagefter.

Og er messen på radison ikke fra 30-10- 1/11 så det er hele weekenden, ved ikke med xtz stand da de er på et andet hotel på gande lige overfor radison, så ved ikke om de er der hele weekenden med tror det da, hvis jeg finder ud af det giver jeg lige en lyd her i tråden.




Henrik



Redigeret af henrik-t - 16-September-2009 kl. 14:39
+100HD Film
Til top
SLETTET_20120103 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 14-Oktober-2007
Sted: Odense
Status: Offline
Point: 6191
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-September-2009 kl. 18:06
Et link til diskanten

Det er højst sandsynligt at det er den, da der ikke er andre diskanter på hjemmesiden som er keramiske.

Bliver meget spænnende at høre mere. Xtz har skrevet, at der vil komme flere detaljer indenfor et par uger, og at man ikke vil afsløre mere lige pt.

Ellers er jeg helt enig med Henrik Nygaard - disse højttalere vil formentlig spille røven ud af bukserne ift. prisen..
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <123>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu