|
Nye Yamaha RX-V 75 receivers |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Henrik_bj ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-Februar-2012 Status: Offline Point: 132 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 26-Februar-2013 kl. 21:55 |
Hej Recordere.
Jeg faldt lige over dette: Yamaha receivere Det er de nye RX-V 75 receivere. Umiddelbart er der ikke så meget nyt i forhold til tidligere år. Nogen af jer der skal ud og se hvad de kan når de kommer? :) Redigeret af Henrik_bj - 26-Februar-2013 kl. 22:02 |
|
LG E8 55” OLED
|
|
![]() |
|
brfcjon ![]() Bruger ![]() Oprettet: 03-Oktober-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 217 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har 2065 som nu er et par år gammel. Jeg skal ikke have nyt lige nu, men når jeg skal bliver det helt klart yamaha som er i spil igen.
|
|
![]() |
|
Henrik_bj ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-Februar-2012 Status: Offline Point: 132 |
Okay. Synes også det lyder til at de fleste der har en Yamaha receiver er rimelig tilfreds med den.
Overvejer også kraftigt at købe sidste års model når den bliver sat ned. Ville dog lige vente og se hvad de nye modeller kan. Havde håbet på flere nye funktioner evt. noget netflix. Men det var nok mere noget ønsketænkning. :) |
|
LG E8 55” OLED
|
|
![]() |
|
brfcjon ![]() Bruger ![]() Oprettet: 03-Oktober-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 217 |
Prøv at se hvad de koster i England. Jeg tror jeg sparede 30 pct eller mere...
|
|
![]() |
|
Har været ved at kigge lidt derovre, men synes ikke det er noget særligt der er at spare. Hvor købte du din da? Og hva hvis den gåri stykker?
|
|
LG E8 55” OLED
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |