recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Nye Yamaha RX-V 75 receivers
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Nye Yamaha RX-V 75 receivers

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Henrik_bj Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 06-Februar-2012
Status: Offline
Point: 132
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Henrik_bj Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Nye Yamaha RX-V 75 receivers
    Sendt: 26-Februar-2013 kl. 21:55
Hej Recordere.

Jeg faldt lige over dette:
Yamaha receivere

Det er de nye RX-V 75 receivere. Umiddelbart er der ikke så meget nyt i forhold til tidligere år.
Nogen af jer der skal ud og se hvad de kan når de kommer? :)

Redigeret af Henrik_bj - 26-Februar-2013 kl. 22:02
LG E8 55” OLED
Til top
brfcjon Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 03-Oktober-2009
Sted: Denmark
Point: 217
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér brfcjon Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Februar-2013 kl. 22:03
Jeg har 2065 som nu er et par år gammel. Jeg skal ikke have nyt lige nu, men når jeg skal bliver det helt klart yamaha som er i spil igen.
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Henrik_bj Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Februar-2013 kl. 22:24
Okay. Synes også det lyder til at de fleste der har en Yamaha receiver er rimelig tilfreds med den.
Overvejer også kraftigt at købe sidste års model når den bliver sat ned. Ville dog lige vente og se hvad de nye modeller kan. Havde håbet på flere nye funktioner evt. noget netflix. Men det var nok mere noget ønsketænkning. :)
LG E8 55” OLED
Til top
brfcjon Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 03-Oktober-2009
Sted: Denmark
Point: 217
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér brfcjon Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Februar-2013 kl. 22:32
Prøv at se hvad de koster i England. Jeg tror jeg sparede 30 pct eller mere...
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Henrik_bj Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Februar-2013 kl. 23:35
Har været ved at kigge lidt derovre, men synes ikke det er noget særligt der er at spare. Hvor købte du din da? Og hva hvis den gåri stykker?
LG E8 55” OLED
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu