|
nyere film med ægte 7.1 ?? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Ning ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1759 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 10-Januar-2015 kl. 22:31 |
Findes der mange film med 7.1?
Har kun 5.1 nu men men recieveren har 7.1 mulighed. Jeg har et par ekstra højttalere så jeg vil prøve at sætte dem op. Har i nogle anbefalinger af film?
|
|
Ning
|
|
![]() |
|
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24788 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Har du den nye fra transformers, eller den nye Ninja Turtles? Det er nok noget, af den allerbedste lyd, du får lige nu.
|
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
T-Duck ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Januar-2012 Sted: Vålse Danmark Status: Offline Point: 4057 |
Eller hvis du er til tolking. Så hobbittin, eller frost/skønheden og udyret, med engelsk lydspor, med supper lydspor. Har ikke set den 4. Transformers, men den 3. Er også genial
|
|
![]() |
|
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24788 |
Der er faktisk en del, af de nyere action film, som er i 7.1.
|
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
Ning ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1759 |
Hobitten 1 og 2 har jeg på hylden, så den ryger på i morgen.
Hvad med Edge of Tomorrow har den?
|
|
Ning
|
|
![]() |
|
Ja, den har også.
|
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Mange Disney film er med 7.1, både tegne- og alm film
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 31 ![]() -- ![]() Oprettet: 20-April-2006 Status: Offline Point: 2601 |
Ellers er der en meget omfattende liste her:
|
|
![]() |
|
Lige disse 2 film er i Dolby Atmos, som lige giver et ekstra lyd, selv om du ikke har Atmos på din receiver. Det lyder sindsygt godt.
|
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
Tak skal i ha, fin liste du linker til Pallec, kan se jeg har nogle stykker fra den.
Men desværre ikke de 2 Flemming nævner...
|
|
Ning
|
|
![]() |
|
Sylvest ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 890 |
Ja som du kan se fra Pallecs link så er der mange 7.1 film. Desværre er der endnu kun meget få med Dolby Atmos - http://www.dolby.com/us/en/experience/dolby-atmos/bluray-and-streaming.html Jeg har selv Atmos og set Transformers filmen, det var mega nice!< ="cosymantecnisbfw" co="cs" id="SILOBFWID" style="width: 0px; height: 0px; display: block;">
|
|
.
|
|
![]() |
|
Du skal bare huske, at dem fra linket er US udgivelser, efter hvad jeg kan se. Og vi bliver tit snydt for den gode lyd, når de kommer til DK.
![]() |
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |