|
Nyere LG tv virker ikke (lige over 2 år) |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Spun ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 29-August-2017 Status: Offline Point: 2 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 29-August-2017 kl. 20:58 |
Hej
Jeg har et LG 65uf860V En morgen blev skærmen grøn/lilla hvorefter det gik ud, lyden forsvandt også. Det har virket som det skulle ind til da. Der er ingen baggrundsbelysning og ingen lyd. Hvis jeg tænder fjernsynet og lyser med en lommelygte, kan jeg se skærmen blinker (intet billede) Jeg kan høre at T-con boardet laver en lav pivelyd når tv'et er tændt. Hvis jeg forsøger at fjerne 1 stik af gangen på T-con sker følgende: 1: Ingenting 2: lyden ændrer sig, bliver lidt højere 3: Lyden ændrer sig, bliver lidt højere 4: Lyden forsvinder stort set 5: Lyden forsvinder stort set 6: Lyden forsvinder På powerboardet blinker diode LD701 5 gange, og det bliver den ved med når tv'et er tændt. Kan ikke finde fejlkoden for dette. Jeg har indsat link til de forskellige målinger som alle er stabile Håber virkelig at der er en der kan hjælpe mig på rette ved med hvad det kan fejle eller hvilket komponent jeg bør udskifte. Hvis i har behov for yderligere oplysninger spørger i bare :-) På forhånd mange tak Venlig hilsen Stefan
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |