recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Nyeste patch til PowerDVD 8 - Øv!
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketNyeste patch til PowerDVD 8 - Øv!

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Patriarken Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 12-April-2005
Sted: Parts Unknown
Status: Offline
Point: 2872
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Maj-2009 kl. 11:52
Oprindeligt skrevet af avh avh skrev:

Har fået samlet en ny HTPC med blue-ray drev og installeret ovennævnte anbefalet power dvd 8 ultra 2217a..
Nyeste DVBviewer (4.1).

HDTV kørte OK, men når jeg forsøgte med en BD-skive, så forlangte Powerdvd opdatering og som jeg så gjorde.

Resultat BD-skiven kunne afspilles og HDTV ikke længere...
Jeg vil prøve at følge #audio's forslag.

Som #patriarken er inde på, det her er ikke løsningen på længere sigt, med de codecs opsætning...

DVBviewer har fået integreret af afspilning af BD (men kun ikke krybteret).
For at få en "sømløs" integration i DVBviewer er det så en mulighed at anvende Slysofts AnyDVD?

Ja mht Blu-Ray og AnyDVD. AnyDVD fjerner alt kopibeskyttelse/kryptering på driver niveau. Herefter vil skiven optræde som ukrypteret i den applikation du nu bruger...
Mit Setup
The Horn of Helm Hammerhand shall sound in the deep one last time!
Til top
avh Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 29-Juli-2005
Sted: Denmark
Point: 2891
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Maj-2009 kl. 17:13
Har afprøvet DVBviewer med AnyDVD og det ser ud til at holde, altså "sømløs" afspilning ad BD, helt på samme måde som almindelige DVD-er.

Det betyder at Poverdvd og dermed H.264 codecs kan bibeholdes som version ultra 8  og build 2217a....

Redigeret af avh - 09-Maj-2009 kl. 17:15
DVBviewer, Technotrend DVB-S2, Technotrend CT2-4500 DVB-T2, TeVii s470 DVB-S2, Anysee T2C DVB-T2
Til top
audio Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 17-Januar-2009
Point: 373
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Maj-2009 kl. 20:19
Ok! Det var da også en løsning, men du kunne da bare have nøjes med den førnævnte løsning #3...altså at kopiere nødvendige v.2217a  filer til et andet sted, og så registrere dem derfra. Så kan du opdatere PowerDVD lige så tosset du vil, uden at det påvirker HD kanaler i DVBViewer.
Til top
avh Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 29-Juli-2005
Point: 2891
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Maj-2009 kl. 23:05

Løsningen kræver desvære anskaffelse af yderlig software, AnyDVD.

Men fordelen er at man slet ikke behøver PowerDVD til at vise BD-en med. (andet brugerintérface)
Det hele kan foregå fra DVBviewer og dennes bruger-interface (samme remote styring f.eks.).
Man sætter blot BD-en i og så afspilles den af DVBviewer.

Det må være muligt at  investere i en mindre udgave af powerDVD, hvorved den samlede pris kan holdes nede..
(eller for den sags skyld nogle helt andre h.264 codecs)

Men som du anfører kan man jo også bruge #løsning 3....

DVBviewer, Technotrend DVB-S2, Technotrend CT2-4500 DVB-T2, TeVii s470 DVB-S2, Anysee T2C DVB-T2
Til top
MCenterFreak Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-Februar-2005
Point: 5446
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Maj-2009 kl. 01:03
Oprindeligt skrevet af avh avh skrev:

Løsningen kræver desvære anskaffelse af yderlig software, AnyDVD.

Men fordelen er at man slet ikke behøver PowerDVD til at vise BD-en med. (andet brugerintérface)
Det hele kan foregå fra DVBviewer og dennes bruger-interface (samme remote styring f.eks.).
Man sætter blot BD-en i og så afspilles den af DVBviewer.

Det må være muligt at  investere i en mindre udgave af powerDVD, hvorved den samlede pris kan holdes nede..
(eller for den sags skyld nogle helt andre h.264 codecs)

Men som du anfører kan man jo også bruge #løsning 3....

AnyDVD koster få hundrede kroner.

PowerDVD kan ikke længere bruges som Codec. Man skal nu købe en Codec pakke til 39$

Har man PowerDVD 8 skal man sige nej til at Patche, ellers mister man codec funktionaliteten 

DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-)
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu