|
NYHED! DVBViewer released med Hbb TV! |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-) |
|
![]() |
|
rasmuzzen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 913 |
Nogen der ser <dan>"Program/Filmnavn" <sve> <nor> osv i epg i den nye version. Syntes ikke det var der før. Det er på kanaler med multi sprog så som disney og andre Cmore kanaler med tekstvalg. |
|
Sendt fra min Commodore64,SONY 55W805BBN + 40D4550 + Hauppauge HVR4000 DVB-S2+T, Hauppauge NOVA-HD-DVB-S2 + en sørens masse diskplads.
|
|
![]() |
|
kbking ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 11-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 315 |
Det ser ud til at hbb nu virker på DR med den nye version.
|
|
![]() |
|
avh ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-Juli-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2891 |
Har du gjort noget andet end at installere version 5.2.8 og en ny version af Mheg5??
Får som hidtil blot en lille menu i højre hjørne af skærmen ved DR programmaer... Redigeret af avh - 15-September-2013 kl. 14:31 |
|
DVBviewer, Technotrend DVB-S2, Technotrend CT2-4500 DVB-T2, TeVii s470 DVB-S2, Anysee T2C DVB-T2
|
|
![]() |
|
kbking ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 11-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 315 |
Ikke andet end at trykke på den røde knap på remonten og så får jeg det samme skærm billede som man får på hbb enabled tv.
|
|
![]() |
|
avh ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-Juli-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2891 |
Tak..
Jeg trykkede på den røde knap med musen, det er ikke metoden... Jeg synes den ikke kan returnere til TV og tilbage igen... (via rød knap) Dvbviewer skal genstartes... Redigeret af avh - 15-September-2013 kl. 23:35 |
|
DVBviewer, Technotrend DVB-S2, Technotrend CT2-4500 DVB-T2, TeVii s470 DVB-S2, Anysee T2C DVB-T2
|
|
![]() |
|
ja det er ikke helt stabilt. men for det meste kan jeg godt komme tilbage til tv via den røde knap.
|
|
![]() |
|
rasmuzzen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 913 |
Hvad er hbb for noget. Og øv, man skal åbenbart logge helt ind for at se om der er nye versioner. Han har ellers lavet nogle fine opdateringer på det sidste med nye versioner.
|
|
Sendt fra min Commodore64,SONY 55W805BBN + 40D4550 + Hauppauge HVR4000 DVB-S2+T, Hauppauge NOVA-HD-DVB-S2 + en sørens masse diskplads.
|
|
![]() |
|
HHBtv skulle være en mulighed for at se dr.dk/nu via dvbviewer brugerinterface og betjene den særlige tilpasset browser med en remote...
Det ser dog ud til at være noget beta udgave fra DR.dk side uden rigtig ajourført indhold... |
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |