|
Nyhed: YouSee har nu under en million tv-kunder |
Besvar | Side <123 |
Forfatter | ||
mnielsen
Guld medlem Oprettet: 12-Maj-2017 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 2194 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det er en mærkelig måde at føre en virksomhed på: Forringe produkterne, sætte prisen op. Kunder forlader biksen. Derfor forringes det yderligere, flere kunder flygter - så hæves prisen yderligere, og yderligere forringelser, osv. osv. osv. i den nedadgående spiral.
|
||
TV-kanaler: "PS-pakken" + Betal pr. kanal via Norlys Flex på gammel "TV2-antenne".
Radiokanaler: DAB, FM Internet: YouSee Bredbånd via Kabel-TV-stikket Favoritradiostationer: ABC, Solo og Classic Rock |
||
Radiomanden
Platin medlem Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Har som skrevet ikke længere en TV udbyder, har intet at bruge en Grundpakke til DR har alle, derudover haves TV2 Play, det er de eneste kanaler der har en interesse i en Grundpakke, det der så absolut ikke har nogen interesse uanset hvilken pakke, det er de kanaler som er jublende glade for at afbryde alt flere gange i timen, sådanne vil jeg aldrig betale for. Dem har jeg forlængest haft mere end nok af.
|
||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
||
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19456 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Så har du jo også en tv udbyder….. Klaus
|
||
mnielsen
Guld medlem Oprettet: 12-Maj-2017 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 2194 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg har ikke set TV længe- enten et pressemøde nu og da, TV-Avis enkelte gange - ellers ser jeg nyhederne via netaviserne. Ingen streamingtjenester - bruger så i stedet pengene på noget god rødvin, og gamle fotoalbums fra 1800-tallet og frem, på et bagagerumssalg, som kører i sommerhalvåret, hvor jeg så scanner billederne og ser, om de kan forbedres, så man kunne få lyst til at gå til fotolab med dem, og få lavet dem som nye! Ved godt, det er en underlig hobby, men sådan er jeg skruet skævt sammen.
|
||
TV-kanaler: "PS-pakken" + Betal pr. kanal via Norlys Flex på gammel "TV2-antenne".
Radiokanaler: DAB, FM Internet: YouSee Bredbånd via Kabel-TV-stikket Favoritradiostationer: ABC, Solo og Classic Rock |
||
Radiomanden
Platin medlem Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det vil jeg ikke kalde det for, det er jo ikke You See eller andre traditionelle udbydere. Det er også fløjtende ligegyldigt bare man slipper for alt det ubrugelige reklame lort, og det gør man heldigvis på Streaminhg tjenesterne.
|
||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
||
mnielsen
Funktioner
Tak(0)
|
|
Er det ikke snarere en streaming-udbyder? De har vel ikke alle TV-kanaler, som YouSee og andre har?
|
||
||
Furry
Guld medlem Oprettet: 07-Maj-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1087 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Nej, en udbyder er en der vidersælger tv. Hvis man køber direkte hos tv2, er der ikke en udbyder mellem en og tv2 |
||
Fra fulde børn skal man høre sandheden
|
||
Besvar | Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |