|
Nyheder i win8 MCE |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
gkev ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 31-Marts-2008 Status: Offline Point: 27 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 27-Oktober-2012 kl. 19:58 |
Kan nogen af Jer som har Win8 fortælle om evt nyheder i 8MCE? Er der noget at opgradere efter? Jeg formoder at DVB-C support heller ikke er med i denne omgang. Men er der nogen grund - rent mediecenter-mæssigt - at opgradere fra Win7 til Win8?
|
|
![]() |
|
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg så intet nyt, men jeg har heller ikke DVB-C, så jeg ved ikke om der nu er support for DVB-C. Ved heller ikke om der er kommet support for Windows klienter, så jeg fortsætter nok med DVBViewer
|
|
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-) |
|
![]() |
|
FPP ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 27-Juli-2010 Status: Offline Point: 284 |
Der er ingen forbedringer/tilføjelser, heller ikke på design.
Til gengæld er der, som jeg husker det, fjernet følgende 3 funktioner: Analog tv Mulighed for at starte automatisk med Windows Mulighed for at vælge WMC altid skal være øverst
|
|
![]() |
|
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
som alle siger - det er udelukkende MCE udgaven fra win7 som er pillet ud til at kunne installeres på win8. Så der er alle de gamle problemstillinger. Problemet er at det angiveligt ser ud til at alm tv kommer til at dø nu. - USA har lige givet lov at selskaberne kan få lov at kryptere gratis og public service kanaler, DOG skal de så levere en streamet udgave via web. Men det trækker godt nok meget i retning af at alt kommer til at være boks-baseret hvis det skal hives ind som reelt tv-signal og så kan jeg måske egentlig godt forstå at MS ikke vil gøre noget som helst ved det fremadrettet.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |