|
nymodtaget onkyo 606, how :D? |
Besvar |
Forfatter | |
Zepp
Bruger Oprettet: 11-Maj-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 233 |
Emne: nymodtaget onkyo 606, how :D? Sendt: 11-Juli-2008 kl. 00:01 |
ja jeg har lige fået min onkyo 606 og mit sat10+sub10 sæt ind ad døren tidligere idag.
nu skal det så sættes til, et skridt ad gangen :) højtalerne sat til så langt så godt. men sub-woofer, der er ikke noget kabel med til at stikke ind i "sub pre-out" ? hvordan skal jeg så sætte den til? Jeg kan se der er lavet huller til nogle ledninger bag subben men aner ikk hvad jeg skal sætte til hvor :/ Håber på lidt hjælp så jeg ka komme videre :) (dernæst er det bare at sætte HDMI fra ps3 over i receiver og så fra receiver over i TV ? right ?) og så burde det spille :D ? /Sebastian |
|
A_Nielsen
Guld medlem Oprettet: 27-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 754 |
Sendt: 11-Juli-2008 kl. 00:23 |
|
|
Zepp
Sendt: 11-Juli-2008 kl. 01:06 |
hm ok.. så må jeg jo vente til lørdag med at sætte systemet op :(
hvilket billigt sub kabel vil du anbefale til mit setup :) ? PS3 Px80 42" onkyo 606 sub10+sat10 |
|
A_Nielsen
Guld medlem Oprettet: 27-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 754 |
Sendt: 11-Juli-2008 kl. 10:41 |
Du skal bare bruge et subwoofer split kabel, da din sub har to indgange.
Et billigere alternativ til mit forrige link kunne være: Link |
|
|
|
Zepp
Sendt: 11-Juli-2008 kl. 10:44 |
det ser fornuftigt ud det der :)
så napper jeg sådan et og så må jeg håbe jeg får det lørdag. tak for hjælpen |
|
midtvest
Bruger Oprettet: 24-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 83 |
Sendt: 11-Juli-2008 kl. 13:32 |
Lad os endelig Er selv i samme situation som dig. Har netop fået dette udstyr. |
|
Zepp
Sendt: 11-Juli-2008 kl. 15:04 |
hehe det skal jeg fortælle dig i morgen når jeg engang får det sat op :)
næste problem er dog det rent configurationsmæssige :p der er jeg nok ligeså meget på bar bund |
|
HarboSound
Bruger Oprettet: 01-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 119 |
Sendt: 12-Juli-2008 kl. 12:14 |
Hej, HarboSUB10 kan tilsluttes uden splitterkabel! Manualen findes på www.harbosound.dk under subwoofere..... INPUT: Phono Right + Left. Tilslutning af stereo signal fra forstærkeren/AV recieiverens Line out udgang. Vær opmærksom på at signalet fra forstærkerens line out udgang skal følge volumenkontrollen på forstærkeren. Haves der i stedet en SUB out på forstærkeren kan denne anvendes. Dette signal er et mono signal (enkelt stik) og kan forbindes til enten L eller R på subwooferen. Signalet L + R bliver mixet sammen i subwooferen, så det er ligegyldigt hvilken indgang der anvendes. (Findes der ikke en udgang som følger volumenkontrollen kan HI LEVEL indgangen anvendes i stedet.) Spar dog pengene og køb et almindeligt kabel til ca 100kr. (1 han til 1 han). Du skal være sikker på at få et kabel med en god afskærmning for brum (50Hz / 100Hz). Derudover er der ikke de store behov for superkabler til subwoofere da der ikke kan opnåes en hørbar forskel ved frekvenser i området 20-200Hz. (ja ja, nu kommer alle kabel freaks efter mig) mvh Peter Harbo |
|
Zepp
Sendt: 12-Juli-2008 kl. 12:21 |
Hej Peter, tak for svar.
Det kunne jeg lige så godt have gjort så ja :) Men det er dog for sent nu bestilte det der splitkabel i går. Du har samtidig på falderæbet ikke et bud på hvordan jeg får sat højtalerne op ifølge denne tråd http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=43714& PN=1 ? :/ for er lidt blank. |
|
midtvest
Bruger Oprettet: 24-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 83 |
Sendt: 16-Juli-2008 kl. 19:33 |
Det er altså ikke meget du har fortalt om dine oplevelser af Onkyo 606 og Harbosound sættet. |
|
Startrek
-- Bruger stoppet på recordere.dk Oprettet: 02-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5740 |
Sendt: 16-Juli-2008 kl. 19:42 |
Hehe, først skal han jo få sat det hele samme (og det kan tage tid), og så
skal han indstille det hele (og det kan skam også tage tid) og så først skal han lytte |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |