recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Nyt 32" lcd. Pris 5-7000 kr.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketNyt 32" lcd. Pris 5-7000 kr.

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
christianp Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 26-Marts-2007
Sted: Køge
Status: Offline
Point: 58
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Juli-2007 kl. 11:21

prøv evt at slå et smut forbi el-giganten i denne uge.

De har et toshiba 32 a3000p til kun 4500,-

Jeg ved ikke om det er en special model elmutanten har fået fat på. Min skærm er nemlig en c model, men er generelt tilfreds med skærmen.

nej
Til top
SimonDK Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 22-Juli-2007
Sted: Denmark
Point: 7
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Juli-2007 kl. 15:16
Oprindeligt skrevet af christianp christianp skrev:

prøv evt at slå et smut forbi el-giganten i denne uge.

De har et toshiba 32 a3000p til kun 4500,-

Jeg ved ikke om det er en special model elmutanten har fået fat på. Min skærm er nemlig en c model, men er generelt tilfreds med skærmen.

Jeg overvejede dette tilbud, men efter at forhørt mig lader det til at være en temmelig skrabet model af "32C3000P"-modellen som du ejer:) Og netop den model var jeg ude at se på i Tape Connection hvor jeg blev overbevidst, også af ekspedienten, om at dette tv var alle pengene værd. Så nu har jeg bestilt Toshiba "32C3000P" tv'et via hifipriser.dk for ca 5500;-, hvilket lige akkurat passer til mit budget. Så regner jeg så med at købe en HDSelector for at få kanalerne i TDCs fuldpakke i digital kvalitet. Men hvordan ser kanalerne ud via analogt signal på dette fjernsyn? Er det acceptabelt at se på, eller skal man haste ud at købe en HDSelector for at få dem i digital kvalitet? Med HDSelector får man også Discovery i HD-kvalitet gratis indtil oktober:) Og nu er tv'et jo hd-ready så det burde jo se ok ud:)

Redigeret af SimonDK - 24-Juli-2007 kl. 15:21
Til top
Birgitte Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 23-Juli-2007
Point: 6
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Juli-2007 kl. 10:24
Lytter også lige med... har købt 32c3000p (eller pg?? det er jo alt efter hvordan man tolker det ) i elgiganten til 6500 kr, men vælger vist at returnere igen inden 30 dage og bestille på hifipriser.dk, lidt flabet måske??? Men der er jo amnge penge at spare. Er faktisk tilfreds med tv'et, men måske en HDselector skulle kobles til... hvad skal man købe? Synes faktisk at et analog signal er ok... men har dog ikke noget at sammenligne med, da jeg aldrig har haft lcd før. 
Er hifipriser.dk ok at handle med og hvordan er leveringen?
Til top
hopgreve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Juni-2007
Sted: Greve
Point: 6290
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Juli-2007 kl. 10:42

Hej birgitte

man handler ikke på hi.fi priser , men DE giver dig oplysninger om priser på de billigste forhandlere , og ud for dem står leverings tiden , så først når du har fundet ud af hvem du vil købe hos ,er det til at svare på

MVH

TCL 65C855 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
Til top
SimonDK Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 22-Juli-2007
Point: 7
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Juli-2007 kl. 13:38
Oprindeligt skrevet af Birgitte Birgitte skrev:

Lytter også lige med... har købt 32c3000p (eller pg?? det er jo alt efter hvordan man tolker det ) i elgiganten til 6500 kr, men vælger vist at returnere igen inden 30 dage og bestille på hifipriser.dk, lidt flabet måske??? Men der er jo amnge penge at spare. Er faktisk tilfreds med tv'et, men måske en HDselector skulle kobles til... hvad skal man købe? Synes faktisk at et analog signal er ok... men har dog ikke noget at sammenligne med, da jeg aldrig har haft lcd før. 
Er hifipriser.dk ok at handle med og hvordan er leveringen?

Jeg har bestilt min "32C3000P" hos Pc-Netto til 5500 kr. Du kan finde forhandleren på hifipriser.dk. Jeg fik først at vide da jeg bestilte den i mandags at der ville gå et sted mellem et og to uger før den var klar til afhentning. Men allerede i tirsdags fik jeg at vide at der kun ville gå 1 uge, og nu har jeg mulighed for at hente den allerede nu på mandag d. 30/7. Du kan også vælge at få den leveret via Post Danmark, men da jeg bor ret tæt på Herlev, hvor de PC-Netto har deres afhentningsted, var det billigere på den måde.  Det lader til, ud fra folks bedømmelser af forhandleren på hifipriser.dk, til at være en fornuftig forhandler at købe hos:) Og så er det selvfølgelig en del penge at spare fremfor at købe den hos Elgiganten. Man må så lige acceptere at vente 1 uge før man har den..

Redigeret af SimonDK - 26-Juli-2007 kl. 13:41
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu