|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
tvillingen ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 20-December-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 38 |
![]() Sendt: 13-Oktober-2009 kl. 13:23 |
Hej, er der nogen, der gider give nogle bud på 32" LCD max 5.000,-
Til YouSee kabel TV, krav MPEG4 og DVB-C. Ønsker: God billedkvalitet, fjernbetjening brugervenlig, design. Vil være glad hvis du skriver bare navn og model, link til forhandler er mindre vigtig, men modtages da også gerne. Bor i Gentofte. /Michael |
|
![]() |
|
Jørgensen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Februar-2008 Sted: Holstebro Status: Offline Point: 886 |
![]() |
Når det er LCD, omtales Sony KDL 32w5500 pænt, formentlig det bedste lcd-tv i prisklassen. Der er en test på flatpanels.dk af 32"-modellen.
Her er et link til pricerunner.dk 32W5500. Cinemagic.dk omtales pænt herinde. Mvh. Jørgensen |
|
![]() |
|
Preps ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 04-December-2004 Sted: Odense Status: Offline Point: 456 |
![]() |
Jeg følger nysgerrigt med, jeg er på jagt efter et til min gamle far med samme specs.
|
|
![]() |
|
vasif ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1773 |
![]() |
KDL32W5500 er det mest anbefalsværdige i den prisklasse. Et solidt Tv, spækket med funktioner, brugervenlig og med et fornuftigt design. Vigtigst af alt er billedkvaliteten, som heller ikke skuffer til prisen, tværtimod.
|
|
![]() |
|
tvillingen ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 20-December-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 38 |
![]() |
Tak, det er også Sony KDL 32W5500 jeg er landet ved nu, efter at have set mange tråde igennem her og googlet lidt, har læst anmeldelse på Flatpanels.dk og andre steder.
Bestilt hos Proshop.dk - som i øvrigt er samme firma som happii.dk og merlin.dk Redigeret af tvillingen - 19-Oktober-2009 kl. 10:36 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |