|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
erling1000 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 01-Juli-2008 Status: Offline Point: 148 |
![]() Sendt: 13-August-2009 kl. 12:53 |
Hej igen: som sagt i tidl. tråd søges til stilsikker alenekvinde Kigger nu på Sony: 32V4500K Og Samsung: LE32B535 Har I nogen kommentarer / erfaringer / råd vedr. de 2, og var der andre jeg burde have set på? Krav: Størrelse: 32" Pris: max. 4000,- Design: klassisk, rektangulært, sort evt. mat - ikke runde hjørner og moderne krummerlurer Tuner: som minimum mpeg-4 dvb-c Bruges til yousee-kabeltv, ps2, sjældent dvd Lyd: hun har ingen ekstra højttalere, så de skal trække det hele. mvh. erling1000 |
|
![]() |
|
PerW ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4119 |
![]() |
Metro har et Samsung LE32B541 til 3.800 (inkl. moms). TV'et er hvidt med rød kant forneden. Men vær lige opmærksom på om de søster kan leve med Samsungs manglene mulighed for at sorterer de digitale kanaler. Det synes jeg er en ulempe ved Samsung |
|
![]() |
|
bruger udmeldt 5 ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 15-April-2006 Sted: lolland Status: Offline Point: 3584 |
![]() |
32LH3010 har dvbc og dvbt MPEG4 tunere, og FullHD til 3490 hos lcdplanet.dk at LG ikke skriver det er mærkeligt. Redigeret af pendec - 13-August-2009 kl. 13:19 |
|
![]() |
|
bruger udmeldt 5 ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 15-April-2006 Sted: lolland Status: Offline Point: 3584 |
![]() |
LG Tråden hvor der tales om det, personen skriver dog en LH7020 men en LH model er det jo. http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=62616& KW=MTV+HD+LG&TPN=3 |
|
![]() |
|
erling1000 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 01-Juli-2008 Status: Offline Point: 148 |
![]() |
Beklager den lange svar-tid... havde pc-prblm. Og ja - jeg synes det er total forvirrende hvad der skrives om den LG xxLHx0x0 serie - der er vist mange meninger her. Man må måske kontakte dem for bedre info... hvad med de 2 nævnte modeller fra Sony og Samsung? Kommentarer? mvh. erling1000 |
|
![]() |
|
abacus ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 12-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 491 |
![]() |
Kan se det er en lidt ældre sag, men hvis alle Samsungs tv-er er som mit lille 20" kan de godt sortere de digitale kanaler. Vælg den kanal du vil starte med og tryk så chlist, tryk tools og vælg så redigering af kanal, så kan du flytte kanalen til ønsket position. Niels |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |