|
|
Besvar ![]() |
Side <1234 6> |
Forfatter | ||
DrageMester ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1660 |
![]() |
|
Tja, jeg er ikke en ekspert på TV billedkvalitet og har ikke kigget på plasma-skærme, men jeg er da indtil videre godt tilfreds med det Sony KDL-37W5500 jeg lige har købt i Sony Center til 7777,- [link til beskrivelse af 40W5500] Jeg valgte også 37" da 40" var lige i overkanten størrelsesmæssigt i forhold til, hvor det skulle placeres. Det slår da ihvertfald mit gamle 29" Sony Trinitron med flere længder (bortset fra kampvægt). (Analog Kabel TV fra Yousee) Redigeret af DrageMester - 18-Juli-2009 kl. 12:10 |
||
Sony KDL-37W5500 + KDL-32W705B, YouSee tv-boks, Panasonic DMR-BCT820, Boxee Box, Chromecast, Synology DS414
|
||
![]() |
||
clausewitz ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1115 |
![]() |
|
Hvis man bruger eksterne enheder og ikke de interne tunere kan man vel ligeså godt købe et parallelimporteret eksemplar. |
||
![]() |
||
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
|
Hvad så hvis der skulle opstå problemer med TVet, det vil også give problemer med det, hvis det er paranellimport. |
||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
||
![]() |
||
bimbobo ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 25-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 409 |
![]() |
|
..opsumering.. nu har jeg læst alle reviews at Pana X10Y jeg kunne finde. Det er klart, at blandt Plasma er den bedste til prisen. Men som jeg læser det, er det ikke kun positive ting, de siger om det. Jeg forventer ikke Pioneer kvalitet og heller ikke, den man kan få for flere tusinde kroner i andre Pana modeller. Plasma contra LCD/LED har altid været et stort emne i dette og andre forums. Jeg er ligeglad... jeg vil gerne have mest for de penge jeg kan investere, som sagt 7000-8000 allerhøjst. Lige så snart jeg får et nyt TV, får jeg også en Canal+ Total pakke med Sagem eller CAM modul + kort. 1) Så spørger jeg igen er stadig 37X10Y den bedste op til 8000,- 2) Udover tilslutningsmulighederne er der andre ulemper med CAM Modulet? Mvh Redigeret af bimbobo - 18-Juli-2009 kl. 13:36 |
||
![]() |
||
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
|
Panasonic er det bedste til prisen. Med CA modul er der ingen mulighed for PPV og Start forfra, samt at det ikke er muligt at optage et program og se et andet samtidigt. |
||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
||
![]() |
||
bimbobo ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 25-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 409 |
![]() |
|
Takker og slukker :-) jeg ville bare gøre det nemmere for mig, konen og barn.. derfor de mange spørgsmål Mvh
|
||
![]() |
||
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
![]() |
|
analog er bedst på plasma, men digital er bedre. en x10 giver billede som ligner et crt tv. en x10 er bedst i denne prisklasse og når behøvet kun er tv. en box kan man optage på, som jeg synes er en stor fordel. Men en dansk x10 har dvb-c modtager til modtagelse fra yousee både digtial og HD.
Redigeret af xcardman - 18-Juli-2009 kl. 14:09 |
||
![]() |
||
![]() |
|
..tak.. jeg er nu overbevidst, at X10 er OK for os. Det med boksen er lidt mere kompliceret. Yousee skriver, at man ikke kan købe film... ikke så vigtigt for os. Alle andre funktioner findes i Samsung boks, og da jeg i hvert fald ikke gider at have en strømsluger boks... er CAM en god løsning, da jeg stadig kan se HD... og bruge kun en fjerner :-) Problemet er mere, at disse CAM moduler ikke altid er fejlfrit, men jeg har set nogle som mange med f.eks V10 anbefaler.. Lige nu er jeg mest for CAM modul.. men om TV, bliver det X10Y Mvh Redigeret af bimbobo - 18-Juli-2009 kl. 15:25 |
||
![]() |
||
Kasper_J ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Marts-2007 Status: Offline Point: 2830 |
![]() |
|
Sikke noget vrøvl, det afhænger da fuldstændigt af hvor seriøs forhandleren er og har intet at gøre med hvorvidt tv'et er fra det ene land eller det andet. |
||
![]() |
||
![]() |
|
.. vi behøver ikke diskutere parallel eller ikke-parallel. Jeg køber kun, hvor jeg kan fornemme eller få anbefalet steder, hvor man kan få service. Et godt sted er ikke det som sælger billigst, men det som vejleder eller evt. hjælper hvis/når der er problemer. Så rolige gutter.. har I flere tekniske "råd" er jeg klar til at læse ;-) Mvh Redigeret af bimbobo - 18-Juli-2009 kl. 16:38 |
||
![]() |
||
clausewitz ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1115 |
![]() |
|
Jeg havde købt det fra DustinHome til knap 4750,- mit indtryk er, at de får det fra Panasonic Nordic.
|
||
![]() |
||
![]() |
|
..nu har de det til 4999,- og jeg kan se, at det er X10Y.. hvilket skulle betyde, at det er dansk... Mvh |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234 6> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |