|
|
Besvar ![]() |
Side <12345 6> |
Forfatter | ||
bimbobo ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 25-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 409 |
![]() |
|
...for resten, måske er det forkerte sted, men hvordan er det nu med den Sagem box (ikke HD) man får af Yousee? er der en fjernbetjening til den separat? eller kan jeg bruge TVs remote? Jeg har hørt, at Sagem er utrolig langsom både med at starte og med at skifte kanaler.. Endnu en grund til at bruge CAM modulet og Panas DVB-C tuner? Mvh |
||
![]() |
||
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
|
Sagem60 er den hidtil bedst fungerende box der er kommet fra dem. Den skal betjenes med den tilhørende Remote eller med en universal, skifter hurtigt når man bruger favoritlisten. |
||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
||
![]() |
||
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
![]() |
|
en sagem60 er lig med ingen HD og optagelse, så kan man jo lige så godt bruge den indbyggede dvb-c tuner. den har også kun scart udgang
|
||
![]() |
||
junsas ![]() Bruger ![]() Oprettet: 09-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 169 |
![]() |
|
Ja , det er rigtigt, svarer til en ganske alm. dig. modtager. |
||
Samsung 55"KS9005 Bose Lifestyle 520 Huawei mate 9 |
||
![]() |
||
bimbobo ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 25-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 409 |
![]() |
|
..jeg agter at købe Canal+ Total pakke, så medfølger Sagem gratis..., jeg vil prøve det og se om det dur til noget, ellers jeg vil også købe CAM modulet til Viaccess med MPEG4 og give den en chance.. kan jeg slippe for Sagem, er det bedre, kan jeg ikke, må jeg leve med det, indtil jeg kan skifte til noget andet senere. Mvh |
||
![]() |
||
cnn3 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-Oktober-2004 Sted: Århus Status: Offline Point: 3195 |
![]() |
|
|
||
mvh Christian
|
||
![]() |
||
![]() |
|
...hvis du læser Yousees hjemmeside, under digital pakker, vil du se:
hvis du tegner 12 mdr Canal+ Total.. er der gratis Sagem.. Samme tilbud på Canal + side... men fordi jeg gerne vil se HD canaler, så modulet er stadig den bedste løsning... OperatørBindingsperiode12 måneder Pris229 kr./md.
Redigeret af bimbobo - 19-Juli-2009 kl. 10:00 |
||
![]() |
||
clausewitz ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1115 |
![]() |
|
Nej de har haft en kampagne et stykke tid nu til 4746,- når man gik ind på hjemmesiden. http://www.dustinhome.dk/pd_5010267374.aspx?csref=Prisjamfor else_Pricerunner_1540 |
||
![]() |
||
![]() |
|
... er der pixelgaranti på Pana plasma tv, hvis det er en dansk model, ikke parallel import, og man ikke køber det i Pana shoppen? (nulpixelgaranti mener jeg) Kan man tilmelde sig Panaklubben, hvis ikke er købt i Pana butikkerne? Mvh
Redigeret af bimbobo - 19-Juli-2009 kl. 13:43 |
||
![]() |
||
T-Ras ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 25-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 334 |
![]() |
|
Nej, ikke nul-fejlspolitik. Der er en garanti mod pixelfejl, men du må have op til 2-3 fejl (eller noget i den stil) før du har ret til at klage.
... og nej. Klubben er en Panasonic Center-klub, og dermed kun for kunder i butikken. |
||
![]() |
||
![]() |
|
tak.. 2-3 fejl, men der må være noget "sort på hvidt" som sætter retningslinier. En enkelt pixel midt i TV skærm er alvorligt... synes jeg. Mvh
|
||
![]() |
||
![]() |
|
..jeg læste denne "guide", og det gør mig en smule urolig. Jeg har en søn på 8, som er klistret på Cartoon Network i langd tid... Generelt vi zapper en del, men kan ikke love, at vi gør det konstant. I guiden står der, at de første 200 timer er de "vigstiste"... Vi bruger TV som de fleste gør, hvor meget skal man "bekymre sig" ifølge den guide her..? Vi skal nok skrue ned til wow effekter og jeg vil bruge de indstillinger, som jeg så i den review nogen havde linket mig til i dette tråd.. Mvh |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12345 6> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |