Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
Flemming Larsen
Platin medlem
Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: 2630 Taastrup
Status: Offline
Point: 24817
|
Sendt: 22-April-2010 kl. 17:33 |
Startrek skrev:
Så udvalget af 3D materiel i løs købe er meget begrænse de førte år, og hvad glæde har man af et 3D TV, hvor man kun kan vise 2-3 3D film på. |
Efter jeg havde købt min første dvdafspiller, tror jeg at der kom under 10 film det første halve til hele år. Sådan er det at ville være tidligt ude.
|
Mvh Flemming Larsen
|
 |
Startrek
--
Bruger stoppet på recordere.dk
Oprettet: 02-Marts-2008
Sted: Denmark
Point: 5740
|
Sendt: 22-April-2010 kl. 17:43 |
|
 |
Startrek
--
|
Sendt: 22-April-2010 kl. 17:48 |
flemming larsen skrev:
Startrek skrev:
Så udvalget af 3D materiel i løs købe er meget begrænse de førte år, og hvad glæde har man af et 3D TV, hvor man kun kan vise 2-3 3D film på. |
Efter jeg havde købt min første dvdafspiller, tror jeg at der kom under 10 film det første halve til hele år. Sådan er det at ville være tidligt ude. |
Det kan de jo værre noget om, så var det jo god at vi havde den trofaste Laserdisk afspiller. Men havde har vi oplever bare for at få love til at se sine elsker film i en så god kvalitet som muligt. Først indkøb dem i VHS og så indkøbe dem i Laserdisk og så at købe dem på DVD for sidenhen at udskifte dem med Blu-ray og næste gang udskifte dem med 3D Blu-ray udgaven  5 formater på 25 år 
|
 |
Flemming Larsen
Platin medlem
|
Sendt: 22-April-2010 kl. 17:57 |
|
Mvh Flemming Larsen
|
 |
Naiera
Platin medlem
Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Point: 12435
|
Sendt: 22-April-2010 kl. 18:31 |
flemming larsen skrev:
Efter jeg havde købt min første dvdafspiller, tror jeg at der kom under 10 film det første halve til hele år. Sådan er det at ville være tidligt ude. |
Nu er 3d jo ikke noget helt nyt format i sig selv, da det bare er en mild viderebyggelse af et allerede eksisterende og veletableret format. Da du købte din dvd-afspiller skulle man heller ikke købe en afspiller for hver dvd-film man skulle have.
|
 |
Flemming Larsen
Platin medlem
|
Sendt: 22-April-2010 kl. 18:37 |
Naiera skrev:
flemming larsen skrev:
Nu er 3d jo ikke noget helt nyt format i sig selv, da det bare er en mild viderebyggelse af et allerede eksisterende og veletableret format. Da du købte din dvd-afspiller skulle man heller ikke købe en afspiller for hver dvd-film man skulle have.
|
Nu har det ikke kun med 3D at gøre. Det er fordi der blev skrevet, at der ikke ville være ret mange film til at starte med. Og nej, de holdt sig til et format med dvd. Underligt nok. De plejer jo at have flere formater.
|
Mvh Flemming Larsen
|
 |
NN1123
Junior bruger
Oprettet: 14-Maj-2009
Point: 35
|
Sendt: 22-April-2010 kl. 18:51 |
Tak for svarene tro det bliver Panasonic enten 50" eller 65".
|
Samsung UE55ES8005 Panasonic DMP-BDT300 Pioneer SC-LX85 B&W CM9 B&W CMC2 B&W CM5 B&W ASW10 PS3 Boxee Box Synology DS1812+ 24TB
|
 |
Startrek
--
|
Sendt: 22-April-2010 kl. 18:56 |
NN1123 skrev:
Tak for svarene tro det bliver Panasonic enten 50" eller 65". |
God valg, håber det blive et 64", da 3D sikker se beder ud på en 64" end et 50" 
Redigeret af Startrek - 22-April-2010 kl. 18:57
|
 |
Firebird
Guld medlem
Oprettet: 14-Marts-2009
Point: 2195
|
Sendt: 23-April-2010 kl. 12:45 |
3D bliver først rigtig fedt om et par år, når man kan købe Full HD 3D projektorer til menneskepenge, og der vil til den tid også være meget mere 3D materiale end i dag. Som Startrek er inde på, vil de første Full HD 3D projektorer være meget dyre. F. eks de Full HD projektorer som LG og JVC kommer med i år. Desuden vil teknologien sikkert forbedre sig væsentligt i løbet af de næste par år. Om to år vil man få meget mere valuta for pengene end i år når det drejer sig om 3D. Også når det drejer sig om 3D tv, men, hvis det er noget som man bare VIL have NU, skal man da bare købe det og blæse på hvad andre synes om det. Have fun and enjoy life!
Redigeret af Firebird - 23-April-2010 kl. 12:54
|
Venlig hilsen Firebird {;-)
Lytter til en del til 3 Doors Down, AC/DC, Billy Idol, Bruce Springsteen, Daughtry, Dire Straits, Evanescence, ZZ Top, og Within Temptation.
JVC X3 ? ? ? ?
|
 |
Hother
Platin medlem
hummelmose
Oprettet: 12-Juli-2006
Point: 23900
|
Sendt: 23-April-2010 kl. 12:56 |
jamen det kan jo ikke hjælpe, når vi er nogen, som enten ikke vil have en projektor og et lagen inden for døren, eller ikke har plads til dimserne.
Og her kan et 50-60 tommer panel med glimrende resultat benyttes 
Og helt enig, men skal give pokker i hvad andre mener om køb af et 3D TV nu - hvis man har set formatet, og er helt tilfreds med hvad man har set
Redigeret af Hother - 23-April-2010 kl. 13:10
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
 |
Firebird
Guld medlem
|
Sendt: 23-April-2010 kl. 13:16 |
Hother skrev:
jamen det kan jo ikke hjælpe, når vi er nogen, som enten ikke vil have en projektor og et lagen inden for døren, eller ikke har plads til dimserne.
Og her kan et 50-60 tommer panel med glimrende resultat benyttes  |
Helt enig. Hvis en projektor ikke er noget man under nogle omstændigheder vil have i sin stue, og ikke har et ekstra rum til en dedikeret hjemmebio, så er en 50-65 tommers skærm jo bare det man køber. Det er endda muligt, at jeg selv køber et 3D tv i år, men, kun hvis jeg køber Samsungs plasma topmodel, men, ikke fordi det har 3D. Hvis jeg køber et Panasonic tv, bliver det et V20, da jeg ikke kan se fidusen i 3D med så lidt materiale som der er i øjeblikket. Der vil om et par år dog være meget 3D materiale. Ganske enkelt fordi millioner verden over til den tid har et 3D tv.
|
Lytter til en del til 3 Doors Down, AC/DC, Billy Idol, Bruce Springsteen, Daughtry, Dire Straits, Evanescence, ZZ Top, og Within Temptation.
JVC X3 ? ? ? ?
|
 |
Firebird
Guld medlem
|
Sendt: 23-April-2010 kl. 13:28 |
Ja, for pokker. Hvad skulle man ellers spare en masse penge op for? Bare for at give dem væk?
|
JVC X3 ? ? ? ?
|
 |