Jeg har købt nyt hus og vil derfor have mig et flad fjernsyn, men spørgsmålet er hvilket. Jeg har kigget herinde for at se hvad der anbefales, men kan se det er meget forskellige anbefalinger.
Jeg har lidt specifikke krav til det, og det kan være der er nogle, som ved at det lige vil passe til mig.
Størrelsen må gerne være 40/42"
Jeg er kommet frem til, at det ikke gør noget om det er lcd eller plasma. begge formater, synes jeg lyder gode,
Lyd er ikke så vigtig, da jeg vil køre det over mit surround Harman Kardon anlæg.
Det må meget gerne have 3 scart stik (lyd, xbox, dvd)
HDMI. En er vel nok, men det er måske en god ide at få to, når man tænker fremtid.
Prismæssigt. Tja. Jeg ligger vel mellem 10.000 - 20.000 kr.
Den stue vi får, bliver meget lys. Har hørt det ikke er det bedste med plasma, men er det meget "i vejen"?
Opløsningen behøver "kun" at være op til 1366x768
Det primære brug er tv (via kabel tv analog), xbox360 og masser af DVD. Hvad jeg kan høre, får jeg absolut intet ud af at købe et med en digital tuner. Så er det bedre at købe med en analog tuner og så købe en slags digital konverter, når tiden kommer. Er det rigtig nok?
Håber der er nogle, som ved nogle gode modeller til de tanker jeg har om en flad skærm