recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Nyt 42" Plasma - søger hjælp!
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketNyt 42" Plasma - søger hjælp!

Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
lahan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-September-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 9444
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-April-2007 kl. 08:59
Oprindeligt skrevet af rhsin rhsin skrev:

Oprindeligt skrevet af lahan lahan skrev:

Ja måske, men da pioneer ikke ved hvordan fejlen opstår og det heller ikke vides om man kan se det med det samme, eller om det først kommer senere, så er det da et mega sats at købe en 427 skærm. Umiddelbart ankender de det heller ikke som en fejl i Danmark, så derfor ingen reperation.
Desuden giver visse forhandlere en ringe service selvom problemet ligger hos dem.
Så en panasonic 2007 model eller en Pio 507 er da bedste bud på en god skærm.

Jeg tror du kan være helt sikker på at fabrikken Pioneer udmærket godt kender til problemet og ved både hvordan man løser det og undgår det for fremtiden, men spørgsmålet er hvor langt ned i kæderne det nu er nået, og om hvor vidt det er muligt at lave reperationerne på forsvarlig hvis hos lokale værksteder.

At Pioneer dk hævder de ikke kender til problemet må udelukkende skyldes uvidenhed hos dem der udtaler sig hos Pioneer, da det er klart at en sådan fejl er de klart oplyst om især i det omfang den er synlig, men det kan være de endnu ikke har modtaget den autoriserede beskrivelse på løsningen af problemet endnu hos moderselskabet.

At man som forbruger føler sig svigtet kan jeg godt forstå, men som man også kunne se på Philips sagen er det kotyme at man helst ikke udtaler sig førend man har fået klar besked oppefra, og det er udfra devisen når man ikke siger noget så siger man heller ikke noget forkert  og det tror jeg man må konstatere at sådan er det bare, så kan man så vælge om man med forbrugerloven i hånden vil gå efter sine rettigheder eller sætte sin lid til at leverandøren nok skal finde en løsning (og her er det sælgeren der sidder med aben)

I det omfang jeg har set billeder af de "gardiner" mener jeg ikke at Pioneer kan lade kunderne stå tilbage med en afvist reklamationssag, da det vil skade deres ellers udmærkede ry som en god kvalitetsleverandør, så det at Pio dk melder hus forbi er spil for galleriet i forhold til TC er det måske nok, men det skader jo osse Pioneer dk at der er de skærme med gardiner i omløb så de burde have en økonomisk interesse i at få fejlen udbedret uanset salgskanalen.

rhsin, jeg giver dig egentligt ret. Selvfølgeligt kender de til fejlen, men at erkende at det er en fejl kan jo koste på bundlinien.

Muligvis ønsker Pio.dk ikke at hjælpe netop fordi det er TC, men for os forbrugere sætter det jo kun Pioneer i et dårligt lys.

Indtil videre har vi satset på at forhandleren har løst problemet, det har indtil videre taget 4 mdr.

Så nej kunne aldrig finde på at købe et 427 igen......

Til top

Besvar Besvar Side  <123

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu