|
Nyt 5.1 system - Godt valg? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
tommyTONG ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 03-Februar-2014 Status: Offline Point: 1 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 03-Februar-2014 kl. 09:25 |
Hej recordere.dk,
Jeg skal til at købe nyt Surround system, som skal have 5.1 lyd. Mit budget ligger på 3.000-3.500 kr. Jeg har fundet frem til Yamaha RX-V375 (forstærker) og Yamaha NS-P40 (højtalere), og efter jeg har læst nogle anmeldelser, tænker jeg, at det er et godt bud. Yamaha RX-V375: http://europe.yamaha.com/en/products/audio-visual/av-receivers-amps/rx-v375_g/ Yamaha NSP-40: http://europe.yamaha.com/en/products/audio-visual/speaker-systems/speaker-packages/ns-p40_w/?mode=model Kan nogle af Jer be- eller afkræfte, at det vil være et godt entry-level Surround system til den pris? - Jeg har fundet det overnævnte til 2.900 kr. ved Dustin Home. Venlig hilsen Tommy Thomsen Redigeret af tommyTONG - 03-Februar-2014 kl. 09:57 |
|
![]() |
|
helljohn ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Juni-2004 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 2048 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
For 2900 kan det nok ikke gå helt galt og anmeldelse i Lyd og billede er god så ja det er nok et fint sted at starte sin hjemmebio
![]() |
|
KMarantz Pm11s3-sa14s1se-Heco zweiklang direct-Marantz tt15s1-Bluesound Node x
|
|
![]() |
|
Jesna ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-Februar-2010 Sted: Holstebro Status: Offline Point: 220 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Dette er lidt over dit budget, men du kan tage ned og høre det først. Jakob Redigeret af Jesna - 03-Februar-2014 kl. 19:56 |
|
Receiver: Marantz SR7009 | Front: Lektor 6 | Center: Lektor LCR | Surround: Lektor 1 | Sub: XTZ 99W 12.16
TV: Samsung 55JU7005 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |