recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > LED TV - LCD TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Nyt 50" ca 5-6000
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Nyt 50" ca 5-6000

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
kalk23 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 15-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 101
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kalk23 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Nyt 50" ca 5-6000
    Sendt: 17-April-2016 kl. 11:32
Hej

Jeg er på udkig efter et nyt TV til stuen. Jeg sidder ca 3 meter fra fjernsynet. Jeg kan ikke rigtig finde ud af om det er værd at gå efter at få et TV med UHD.

Indtil videre står valget mellem disse modeller:

• Samsung 48" UE48JU6475XXE til 5000 kr.
  • Samsung 50" UE50J5505 til 4700 kr.

Hvad tænker I, hvad vil I anbefale
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-April-2016 kl. 17:18
hvor længe forventer du at have TV'et? har du planer om eller mulighed for 4K netflix eller købe 4K BD film? - hvis svarene er "ikke voldsomt lang tid", "ikke umiddelbart" og nej. Så er det ligegyldigt med et 4K TV.

hvis du derimod siger ja til nogle af tingene og siger laaaang tid til det først punkt, så gå efter et 4K TV, men du skal sikre dig at at der er rigtig understøttelse af hevc dekodning. - i de helt billige modeller kan det stadig være et problem.

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu