|
Nyt 50" ca 5-6000 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
kalk23 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 15-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 101 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 17-April-2016 kl. 11:32 |
Hej
Jeg er på udkig efter et nyt TV til stuen. Jeg sidder ca 3 meter fra fjernsynet. Jeg kan ikke rigtig finde ud af om det er værd at gå efter at få et TV med UHD. Indtil videre står valget mellem disse modeller:
Hvad tænker I, hvad vil I anbefale
|
|
![]() |
|
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
hvor længe forventer du at have TV'et? har du planer om eller mulighed for 4K netflix eller købe 4K BD film? - hvis svarene er "ikke voldsomt lang tid", "ikke umiddelbart" og nej. Så er det ligegyldigt med et 4K TV.
hvis du derimod siger ja til nogle af tingene og siger laaaang tid til det først punkt, så gå efter et 4K TV, men du skal sikre dig at at der er rigtig understøttelse af hevc dekodning. - i de helt billige modeller kan det stadig være et problem. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |