recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Nyt 50" ?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketNyt 50" ?

Besvar Besvar Side  <1234 9>
Forfatter
Besked
lahan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-September-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 9445
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-April-2007 kl. 23:15
Oprindeligt skrevet af Naiera Naiera skrev:

Hvis man køber et fjernsyn til 25k, har man forhåbentlig også planer om at købe bedre lyd end den man normalt får ud af et fjernsyn.

Jo jo men lyden i 427 er fx ok til tv-avis m.m. Jeg gider f.x. ikke tænde for anlægget for at tv-avisen m.m.
I 507 er der ingen lyd overhovedet, den har ingen højttalere.

Panasonic 50" har vel højttalere indbygget ?
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Point: 12444
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-April-2007 kl. 23:17
Hvis du ikke orker at tænde for anlægget til TV-Avisen, så fortjener du altså heller ikke at få lov til at høre den Man skulle måske prøve at lade være med, at gøre ting til større problemer end de reelt er.
Til top
lahan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-April-2007 kl. 23:21

Hvis du ikke orker at tænde for anlægget til TV-Avisen, så fortjener du altså heller ikke at få lov til at høre den Man skulle måske prøve at lade være med, at gøre ting til større problemer end de reelt er.

Her er det kun dig som ser et problem.

Jeg gør opmærksom på at hvis han køber et 507 skal han huske at der ikke indgår højttalere i prisen, ligesom du gør opmærksom på at der ikke er en fod inkluderet.

Så selvom prisforskellen måske ikke er så stor mellem pio og pana, så skal han huske at lægge fod + højttalere med i pio prisen, før de kan sammenlignes direkte.
Til top
Tortex Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 06-Oktober-2004
Point: 144
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-April-2007 kl. 23:22

TV-avis, vejrudsigten, børnetime, cartoon network + mange, mange andre udsendelser ses og høres for mit vedkommende med surrounden slukket.

Så jeg er helt enig med lahan

Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-April-2007 kl. 03:13
Oprindeligt skrevet af lahan lahan skrev:

Øhh, nej. Det er dig der ikke orker at tænde for anlægget for at se nyhederne. Dét er for dovent, og dét er at gøre et problem ud af noget der ikke er det.
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-April-2007 kl. 03:16
Oprindeligt skrevet af Tortex Tortex skrev:

TV-avis, vejrudsigten, børnetime, cartoon network + mange, mange andre udsendelser ses og høres for mit vedkommende med surrounden slukket.

Så jeg er helt enig med lahan

Så hvis du KUN har surround-setup og et 507XA/XD, så må du se disse programmer uden lyd. Flot. Det kan for alt i verden da ikke være et problem, at tænde for nogle eksterne højttalere for at se nogle programmer på TV. Så er man da for doven!

Faktum er at 507 leveres uden højttalere, hvilket vi efterhånden har fået etableret her i tråden. Så må man forholde sig til det, både mht. pris når de skal anskaffes, og mht. til at de, alt efter setup (for der er selvfølgelig højttaler-udgange på fjernsynet, så de fungerer lissom højttalere man sætter på et midi-anlæg, hvis man har lyst til det), måske skal tændes et andet sted end hvor man tænder for fjerneren.

Redigeret af Naiera - 03-April-2007 kl. 03:18
Til top
mstoft Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 02-April-2007
Point: 433
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-April-2007 kl. 03:28
Naiera:

Du har ret, jeg var ikke klar over at TH50PX70 lå i så lavt et prisleje som 20k Jeg antager at jeg alligevel alt i alt får mere TV for pengene med et 507XD, right?

Er 507XD udstyret med FULL HD og alt det nødvendige pjat?
Til top
lrev på jobbet Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-Maj-2006
Point: 2051
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-April-2007 kl. 07:55

Oprindeligt skrevet af mstoft mstoft skrev:

Naiera:

Du har ret, jeg var ikke klar over at TH50PX70 lå i så lavt et prisleje som 20k Jeg antager at jeg alligevel alt i alt får mere TV for pengene med et 507XD, right?

Er 507XD udstyret med FULL HD og alt det nødvendige pjat?

full hd er ikke "nødvendigt"

lrev

Pioneer 507XD,M.audio,proAc,Arcam Solo Mini,A.Gallo Adiva,mps sub,XTZ sub.etc.
Til top
lahan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-April-2007 kl. 08:42

Øhh, nej. Det er dig der ikke orker at tænde for anlægget for at se nyhederne. Dét er for dovent, og dét er at gøre et problem ud af noget der ikke er det.

Du ser da problemer alle vejne, vi siger ikke det er et problem.
Det eneste vi siger er at han bør huske at højttalere ikke er inkluderet i prisen. Så hvis han ikke gider tænde for sit anlæg, så bør han købe dem seperat, hvilke ikke er nødvendigt på pana. Derved stiger 507 prisen i forhold til pana.

Til top
sommelle Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 27-Januar-2005
Sted: Hjemme :)
Point: 1365
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-April-2007 kl. 09:49

Hvis man køber et fjernsyn til 25k, har man forhåbentlig også planer om at købe bedre lyd end den man normalt får ud af et fjernsyn.

Jo jo men lyden i 427 er fx ok til tv-avis m.m. Jeg gider f.x. ikke tænde for anlægget for at tv-avisen m.m.
I 507 er der ingen lyd overhovedet, den har ingen højttalere.

Panasonic 50" har vel højttalere indbygget ?

Pana 50" har skam højttalere indbygget, måske ikke verdens bedste, men rigeligt til til alm. TV brug.

m.v.h.

Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Point: 23900
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-April-2007 kl. 09:53
sommelle - PX70 ikke verden bedste TV? - det må da være tæt på
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-April-2007 kl. 10:29

]Du ser da problemer alle vejne, vi siger ikke det er et problem. Det eneste vi siger er at han bør huske at højttalere ikke er inkluderet i prisen.

Nej, det er ikke det eneste du siger, for du siger også, at du ikke gider tænde for et seperat anlæg, fordi du ikke orker det. Det er ikke mig der ser problemer i ting der ikke er det. Du problematiserer det at trykke på én lille knap, hvis du nu en dag skulle sidde med et 507 eller lignende, som ikke har indbyggede højttalere.

Vi er ikke et sekund uenige om, at de manglende højttalere kan hæve prisen på 507, og det støtter jo også bare den pointe jeg havde overfor mstoft.
Til top

Besvar Besvar Side  <1234 9>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu