|
|
Besvar ![]() |
Side <1 6789> |
Forfatter | ||
nextgeneration ![]() Pause fra forummet ![]() Oprettet: 16-September-2006 Status: Offline Point: 1052 |
![]() |
|
TH50PX700 Hvis TH50PZ700 har antiglare coating der virker så den ... Redigeret af nextgeneration - 18-April-2007 kl. 08:55 |
||
Panasonic 50PX600E Plasma TV
|
||
![]() |
||
huztler ![]() Bruger ![]() Oprettet: 07-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 51 |
![]() |
|
TH50PZ700 til 26.500 kr . Hos ktradio står den til 32499.
|
||
![]() |
||
mstoft ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 02-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 433 |
![]() |
|
Irev:
Jeg refererer selvf. til den kommende 8.generation fra Pioneer, så joooo, det gør det jo teknisk set ![]() |
||
![]() |
||
nextgeneration ![]() Pause fra forummet ![]() Oprettet: 16-September-2006 Status: Offline Point: 1052 |
![]() |
|
Nårr ja - et TV som ingen har set eller testet ( udover nogle få til prototype præsentation), som ikke er på markedet, og som ikke kan købes før til sommer eller efteråret - er naturligvis det bedste på markedet ![]() Minder mig om en episode sidste år med et der hed G7 ... og som også skulle have været creme de la creme allerede inden det overhovedet kom på markedet - med noget så sort som "pure black", med et ny plastik frontglas der skulle gi helt en utrolig virkning ( det skal jeg love for det gav ) ![]() GADGET ... Redigeret af nextgeneration - 18-April-2007 kl. 16:58 |
||
|
||
![]() |
||
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9445 |
![]() |
|
Næh det er stadig noget vrøvl. Det kunne jo også være et G8 LCD panel, du snakkede om. Hvis vi endeligt snakker om G8, så må de være denne gruppe vi snakker om: G8 eller gruppen af de otte (en:Group of Seven and Russia, de:Sieben führende Industrieländer und Russland) er en koalition af otte af verdens førende industrialiserede nationer: Frankrig, Tyskland (Vesttyskland indtil 1990), Italien, Japan, England, USA (dette hed G6 fra 1975), Canada (G7 i 1976) og Rusland (der ikke deltager i alle samlinger) og dertil EU. Højdepunktet for G8 er et årligt økonomisk og politisk topmøde for regeringslederne. |
||
![]() |
||
![]() |
|
Øhhh - måske han mente Q8 .... ![]() Redigeret af nextgeneration - 18-April-2007 kl. 17:58 |
||
|
||
![]() |
||
lrev ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juni-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2012 |
![]() |
|
Neeej-det er selvfølgelig KUN når det gælder PANASONIC at man(en enkelt) VED at det er og bliver det bedste-og udtaler sig om deres kvaliteter i stor stil uden overhovedet at ane en brik om det. FLOT........OGSÅ! lrev |
||
Pioneer 507XD,M.Audio R250,sub.XTZ 99W 10.16,JVC DR-MH300,HI-FI:ProAc Response 1sc,,Amp.Sony ES,CD Sony ES.
|
||
![]() |
||
![]() |
|
At udtale sig skråsikkert om et produkt der ikke er kommet på markedet endnu er en GADGET - ganske som det var i 2006 ....
![]() Redigeret af nextgeneration - 18-April-2007 kl. 18:34 |
||
|
||
![]() |
||
Torp ![]() Bruger ![]() Oprettet: 17-December-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 54 |
![]() |
|
Ligesom som i en tidligere tråd, hvor du ikke anbefalede Panas nye modeller da det var alt for usikkert med fejl på dem. Nej du mente man skulle holde sig til PV serien |
||
Mvh Torp
|
||
![]() |
||
mstoft ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 02-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 433 |
![]() |
|
I har ret, jeg trækker det straks tilbage. Jeg mente det udelukkende som en harmløs sidebemærkning, da vi er mange som glæder os til at se de nye G8-skærme. Helt firkantet set er det selvf. korrekt at jeg ikke kan udtale mig om et produkt jeg ikke kender, så jeg tager det i mig igen
![]() |
||
![]() |
||
Bendix ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2215 |
![]() |
|
Ja.. Dit tv var nu også udmærket da det kom, men nu må man efterhånden sige at det er forældet og ikke med i kampen mere om de bedste billeder et Plasma kan gengive. Nu er tiden kommer til de nye Pioneer modeller og Panasonic 70/700. |
||
![]() |
||
![]() |
|
Det er jo vilkårene - køber man idag er det forældet imorgen ... er godt tilfreds - først når de får løst genskin-problemet er jeg klar til en udskiftning ... Redigeret af nextgeneration - 18-April-2007 kl. 21:01 |
||
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 6789> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |