|
|
Besvar ![]() |
Side <1 789 |
Forfatter | |
nextgeneration ![]() Pause fra forummet ![]() Oprettet: 16-September-2006 Status: Offline Point: 1052 |
![]() |
jeg anbefalede at vente 6 måneder med at købe, indtil man kender alle positive og negative ting ... og det gælder alle modeller og mærker. ... men hvem kan forklare det til folk der står og skal købe her og nu ![]() Dette var min første fladskærm, hvis jeg havde kendt til alle de problemer man kan komme ud for med en fladskærm, havde jeg sten sikkert ikke satset på en 50" der lige var kommet på markedet - nu gik det heldigvis godt. Tilføjelse: Men en hel del har allerede købt den nye PX70/700, herunder spawn som vil decikere og splitte den ad hvis han kunne for at finde eventuelle fejl ![]() Redigeret af nextgeneration - 18-April-2007 kl. 21:23 |
|
Panasonic 50PX600E Plasma TV
|
|
![]() |
|
nextgeneration ![]() Pause fra forummet ![]() Oprettet: 16-September-2006 Status: Offline Point: 1052 |
![]() |
er på det sidste selv kommet frem til at produktkvalitet og pålidelighed ligger på en klar 1. plads ved en 50" og derover.
Hvordan får man en 50" til service hvis uheldet er ude efter garatien er udløbet ![]() Eller hvis det går helt galt kan storskrald ikke ta den pga størrelsen ![]() DR1, DR2, og TV2 bruger iøvrigt alle Panasonic skærme ... Redigeret af nextgeneration - 18-April-2007 kl. 22:07 |
|
Panasonic 50PX600E Plasma TV
|
|
![]() |
|
louise ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 28-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 17 |
![]() |
Tape Connections beskrivelse af PV70 ser lovende ud: |
|
![]() |
|
NinjaZee ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 55 |
![]() |
Angående priser på Pana er TH-50PX70 med i fælleskøbet her på siden, og som det ser ud kommer den nok til at koste 16.350,- ( http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=22863& PN=1) |
|
![]() |
|
mstoft ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 02-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 433 |
![]() |
Mon ikke det kan forventes at der også kommer et fælleskøb på Pio'en?
|
|
![]() |
|
lrev på jobbet ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2051 |
![]() |
Det afhænger nok i høj grad af hvirvidt Pioneer DK ønsker at deltage. Tror ikke at der er nogle som er så HOOKED på et parallel-importeret Fælleskøb,efter at T.C brændte rø... godt og grundigt sidste gang. De tyder på at de sidder med et problem(427)-som Pioneer.dk bestemt ikke har lyst til at hjælpe dem med at løse("så kan de lære det"...tænker Pioneer.dk) lrev
|
|
Pioneer 507XD,M.audio,proAc,Arcam Solo Mini,A.Gallo Adiva,mps sub,XTZ sub.etc.
|
|
![]() |
|
mstoft ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 02-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 433 |
![]() |
Med de priser Pana-fælleskøbet potentielt kan lade på, er det surt hvis ikke vi får et Pio-fælleskøb. 2 formodede gode skærme med 10k i prisforskel. Oh my God siger jeg bare
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
|
Philo Beddoe ![]() Pause fra forummet ![]() ![]() Oprettet: 25-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 30 |
![]() |
Jeg var også hooked på Pioneer 507xd, men er nu lige på nippet til at hoppe på fælleskøb vognen med Panasonic TH-50PX70, da jeg stærkt tvivler på at Pioneer er de 30% bedre, som jeg kan spare i penge på Panasonic.
![]() Jeg vil dog helst gerne se Panasonic skærmen først, men hvor finder man den nærmeste butik, når man bor nær Vejle????? ![]() Desuden er DMR-EH67 ret billig, men den kan vist desværre ikke afspille DVD-Audio i 5.1 kanals lyd, som er klart det fedeste ved DVD-Audio ![]() Desuden er det slapt, at der ikke er DVB-t tuner indbygget, da jeg kun kan modtage TV2 analogt ![]() Så må jeg "nøjes" med en Pioneer DV-696 ![]() ![]() |
|
Right turn, CLyde..
________________________________ Panasonic TH-50PX70E, Denon AVR-3802, NAD 216 THX, XBMC, HTPC, Pioneer DV-578, B&W 604, JBL HT-1 THX |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 789 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |