recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Nyt 55" fladskærm
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Nyt 55" fladskærm

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Jimmbo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-August-2007
Sted: Risskov..
Status: Offline
Point: 1966
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jimmbo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Marts-2015 kl. 10:54
Elgiganten og Fona forhandler bare ikke 640, men kun 650. Det var derfor jeg antog 650'eren var en afløser.

Men så kan det godt være jeg lige skal vente en måned, med at købe nyt fjernsyn.
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 21-Maj-2006
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Marts-2015 kl. 11:33
Computercity i Århus har den på lager. Så de har den måske også udstillet. Ellers prøv Expert i Storcenter Nord.
Bare så du kan se den.

M.v.h.
Til top
Jimmbo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-August-2007
Sted: Risskov..
Point: 1966
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jimmbo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Marts-2015 kl. 11:40
Expert i storcenter nord er lukket. Der er kun en Fona der inde nu. Og de har den ikke :)

Men computercity kan jeg snildt lige kører forbi og kigge i.
Tak for det! :)
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 21-Maj-2006
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Marts-2015 kl. 11:48
Og ellers er der jo Proshop. De har den også, men ved ikke om den er udstillet.

M.v.h.
Til top
Spunk Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 23-Juli-2004
Sted: Denmark
Point: 485
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Spunk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Marts-2015 kl. 12:18
ja, jeg er enig i de generelle betragtninger i denne tråd. Er jo også old school plasma breed :-)..

Er også selv på 55" AS640 indtil videre. 

Men jeg afventer liiige lidt, og kontrollerer hvordan de reelle salgspriser på de nye modeller ender. Vejl. priser har jo ikke meget med virkeligheden at gøre, når først de er til rådighed på markedet.

Jeg kunne godt tænke mig evt. CX680, da det er mindste model med Firefox OS og local dimming (er ligeglad med 4K). Men jeg er heller ikke villig til at betale dobbelt op for de features, da det for mig, nok bare er en mellemlanding inden vi forhåbentligt ser OLED i et bedre prisniveau, og med evt. børnesygdomme afklaret.
Til top
larsen_mgeic Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 27-Juli-2009
Sted: Esbjerg
Point: 1315
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér larsen_mgeic Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-April-2015 kl. 13:37
Udfordringen med VA-panelet er vel bare, at det gengiver bedre sort men har så udfordringer med inputlag. Baseret både på flatpanels forklaring af VA vs. IPS paneler, men også testen af AS600, så er jeg med en PS4 og meget lidt tolerance over for lag lidt bekymret.. men hvis man ikke har behov for en konsol, og har set tvet IRL uden bekymringer så ligner det meget tv for pengene.

Jeg vil gerne høre hvis du prøver tvet, og evt. i kombination med en konsol :)
Til top
Spunk Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 23-Juli-2004
Sted: Denmark
Point: 485
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Spunk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-April-2015 kl. 20:35
Hmm, mener at have læst at Sony fladskærmen der også er nævnt i denne tråd, netop har gode egenskaber m.h.t. input lag.
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu