recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Nyt 65" sony tv med 4K, hvilket?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Nyt 65" sony tv med 4K, hvilket?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
smolinsk Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 02-Maj-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 84
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér smolinsk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Nyt 65" sony tv med 4K, hvilket?
    Sendt: 12-November-2016 kl. 01:45
Jeg har lige købt en ps4 pro og vil ud og opgradere mit tv til 4K og helst i Sony, hvilket skal jeg købe,  tænker at bruge omkring 12000kr på det eller er det for lidt?    vil gerne have kvali,   eller er der noget på vej som jeg bare skal vente på?

altså:   sony 65" 4K

Budget cirka 12000kr
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Point: 12426
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-November-2016 kl. 04:56
Hvor meget er der at vælge imellem, når du har bestemt dig for 65", Sony og UHD?
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Point: 7237
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-November-2016 kl. 07:12
Hvorfor helst Sony

Og hvad forbinder du med kvalitet ?
Til top
JeTex Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 18-Februar-2011
Sted: Nordsjælland
Point: 3805
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JeTex Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-November-2016 kl. 11:53
Sony 65XD8505 4K HDR kan erhverves for 12999kr i Sony Center Lyngby/Aalborg.

Redigeret af JeTex - 12-November-2016 kl. 11:55
Sony 65 A1 Oppo UDP 203
MICHI S5 MICHI P5 Mark Levinson No 5101
Rega P8 Apheta3
Aria MK3 RIAA
Dynaudio Confidence 50
Denon X6200W Dali Mentor 6 Mentor Vokal Fazon Sat KEF TDM 34DS   B&W ASW650
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér smolinsk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-November-2016 kl. 15:06
Hvad mener du helt bestemt?  jeg ved jo ikke hvor meget der er at vælge imellem, derfor jeg spørger her inde:)    ville bare høre jeres mening om det bedste 4K sony tv lige nu oh om der måske er noget på vej jeg skulle vente på, såmen bare det:)
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér smolinsk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-November-2016 kl. 15:15
Har bare altid haft sony, og især til gaming har deres tv jo makant bedre input lag, så jeg har bare holdt fast i den tanke, men måske tiderne har skiftet nu med 4K osv?       kvalitet skarpt billed og gode balance mellem sort/hvid på billedet.     

mit dilemma ligger dog lidt i at jeg købte et  sony bravia 65W955B for lidt over et år siden, men nu vil jeg gerne have 4k så jeg kan game og udnytte ps4 pros 4K og HDR.   
Til top
oleahmed Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 24-Oktober-2009
Point: 38
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér oleahmed Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-November-2016 kl. 15:29
Har du så solgt det 65W955B?
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér smolinsk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-November-2016 kl. 16:02
Nej men tænker på det, er jo et ret godt tv, men skal lige sikre mig at jeg kan få lyd og 4K billed igennem min denon AVR x500 sourround receiver med et 4K tv ikke helt så stærk på det område.    mon jo tænker på at sælge mit sony 65W bravia 955b

Redigeret af smolinsk - 12-November-2016 kl. 16:03
Til top
TV Kalibrering Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Branchemedlem

Oprettet: 10-Marts-2016
Sted: Slagelse
Point: 131
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér TV Kalibrering Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-November-2016 kl. 17:31
Samsung har faktisk en del bedre inputlag end Sony, Samsung skærmene
fra 2015 og 2016 har ca 20ms inputlag.
http://www.tv-kalibrering.dk
- Kalibrering af tv skærme og projektorer
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér smolinsk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-November-2016 kl. 18:07
Okay, jeg vil ihvert fald gerne lande på input lag omkring de 20-25ms stykker, så måske et samsung tv også kan bruges:)    takker
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Point: 12426
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-November-2016 kl. 13:54
Oprindeligt skrevet af smolinsk smolinsk skrev:

Hvad mener du helt bestemt?

Mig? Hvad er det, der er uklart? Du har tre meget specifikke ønsker (Sony, 65", UHD). Dem tager du med over på Pricerunner og søger med. Det giver 11 resultater, og så må du vel vælge imellem dem, baseret på hvor meget du kan/vil bruge.

Søgning for dummies
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér smolinsk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-November-2016 kl. 00:57
Ja det kan vi vel alle finde ud af, men når jeg skriver her inde er det jo for at få lidt gode råd, og som du kan læse i min post er jeg ikke helt låst på sony, men er bare i tvivl når vi nu snakker 4K opløsning om folk har lidt erfaringer.    Men nu fik jeg da lidt gode råd fra de andre her inde;) så det er jo fint nok.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu