recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > LED TV - LCD TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Nyt 65" tv til stuen
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Nyt 65" tv til stuen

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Jonas Baadsgaard Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 21-Januar-2012
Sted: Allerød
Status: Offline
Point: 473
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonas Baadsgaard Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Marts-2016 kl. 10:35
Jeg synes der er et par spændende tilbud på 65" rundt omkring til 10-14000 kr. Samsung 7000 serie og LG 800 serien. Nu har jeg selv et godt plasma tv, og jeg er imponeret over designet på dem til prisen, men billedkvaliteten gør at jeg venter på at Oled kommer lavere ned inden for det næste års tid..

Redigeret af Jonas Baadsgaard - 22-Marts-2016 kl. 10:37
Vh Jonas Baadsgaard Petersen

Nad C390DD2 | Jamo Concert VII | Xbox One X | Panasonic TX65EX700 | Metz DE-81 CD/DVD
Til top
Kandersen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 13-Juli-2006
Sted: 4653
Status: Offline
Point: 10964
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kandersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Marts-2016 kl. 12:51
Oprindeligt skrevet af Henrik B. Henrik B. skrev:

Rigtig mange andre har problemer.
Men skal blot benytte skærmen som monitor, og uden internet-/netværksforbindelse, så fungerer det ok.

M.v.h.

Henrik, disse rigtig mange som melder om problemer, er det med seneste opdateringer?
Jeg begynder nemlig at fornemme, at Sony er ved at have styr på de fleste ting. Ergo er TVét gået fra at være fejlfyldt og problematisk, til at være bedre fungerende. 
Og som jeg skrev i går, så kan det måske pt være svært at finde bedre alternativer, til prisen.
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu