|
Nyt 65" tv til stuen |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Jonas Baadsgaard ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 21-Januar-2012 Sted: Allerød Status: Offline Point: 473 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg synes der er et par spændende tilbud på 65" rundt omkring til 10-14000 kr. Samsung 7000 serie og LG 800 serien. Nu har jeg selv et godt plasma tv, og jeg er imponeret over designet på dem til prisen, men billedkvaliteten gør at jeg venter på at Oled kommer lavere ned inden for det næste års tid..
Redigeret af Jonas Baadsgaard - 22-Marts-2016 kl. 10:37 |
|
Vh Jonas Baadsgaard Petersen
Nad C390DD2 | Jamo Concert VII | Xbox One X | Panasonic TX65EX700 | Metz DE-81 CD/DVD |
|
![]() |
|
Kandersen ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Henrik, disse rigtig mange som melder om problemer, er det med seneste opdateringer? Jeg begynder nemlig at fornemme, at Sony er ved at have styr på de fleste ting. Ergo er TVét gået fra at være fejlfyldt og problematisk, til at være bedre fungerende. Og som jeg skrev i går, så kan det måske pt være svært at finde bedre alternativer, til prisen.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |