|
Nyt 65" tv |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | |
allsta ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 13-Oktober-2009 Status: Offline Point: 10 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 01-Maj-2016 kl. 14:24 |
Hej alle sammen,
Jeg er ude i, at skifte mit gamle Panasonic TX-P55VT60Y tv ud. Jeg vil godt op i et 65" med 4k, det skal ikke være et buet et. Max 20.000kr Har brug for hjælp/forslag til, hvilke tv der er værd at kigge på. Håber at i kan hjælpe :-) |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvis du have et, som billedmæssigt minder om dit plasma, så kig på Panasonic LCD'er...
M.v.h. |
|
![]() |
|
Skywalker ![]() Bruger ![]() Oprettet: 07-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 143 |
Man skifter da ikke et plasma ud, medmindre det er holdt op med at virke
![]() |
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7237 |
Hvorfor ikke ?
Har da skiftet flere plasma ud ![]() |
|
![]() |
|
Skywalker ![]() Bruger ![]() Oprettet: 07-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 143 |
Jeg har også selv skiftet; men kun til et større plasma. Købte på et tidspunkt et LG lcd for at få noget nyere; men det var jeg ikke tilfreds med, dels pga. det mindre synsfelt og ringe sortniveau, så det røg tilbage.
Hvis du køber nyt, så er jeg sikker på der er nogen som vil have stor glæde af dit "gamle" plasma. |
|
![]() |
|
kokken32 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 17-September-2007 Status: Offline Point: 81 |
Eller Samsung og Sony
|
|
![]() |
|
Rasmus Larsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4704 |
Hvis du skal opleve en betydelig forbedring ift. dit VT60 så synes jeg du skal op i OLED med 4K/HDR. Det kan desværre ikke presses ind i budgettet pt.
|
|
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
|
![]() |
|
morteng ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 376 |
Jeg hopper lige med på tråden her, det gamle 508XD skal sgu snart udskiftes (selvom det bliver vemodigt!). Bør et Samsung 65KS8005 ikke være mest bang for the buck for 65" i 20k klassen? (kan fås til 22k lige nu, men har været nede i 18k).
|
|
[ Samsung 65KS8005 | Onkyo 706 | Jamo Classic 8 + HarboSound Sat 10 ]
|
|
![]() |
|
Jonas Baadsgaard ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 21-Januar-2012 Sted: Allerød Status: Offline Point: 475 |
Den nye Sony XD serie i 65" har fået ret gode anmeldelser rundt omkring. Kan fåes til omkring 23000 kr.. Sådan en springer jeg på når prisen falder. Så ryger mit 60" LG THX plasma videre til en ny heldig ejer : )
Edit: jeg kan se på pricerunner at den nu ligger på 27000 kr. Av. Redigeret af Jonas Baadsgaard - 15-Maj-2016 kl. 18:40 |
|
Vh Jonas Baadsgaard Petersen
Nad C390DD2 | Jamo Concert VII | Xbox One X | Panasonic TX65EX700 | Metz DE-81 CD/DVD |
|
![]() |
|
Jonas Baadsgaard ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 21-Januar-2012 Sted: Allerød Status: Offline Point: 475 |
Kig her
http://www.hdtvtest.co.uk/news/kd65xd9305-201604034267.htm https://www.avforums.com/review/sony-kd-65xd9305-ultra-hd-4k-hdr-tv-review.12267 |
|
Vh Jonas Baadsgaard Petersen
Nad C390DD2 | Jamo Concert VII | Xbox One X | Panasonic TX65EX700 | Metz DE-81 CD/DVD |
|
![]() |
|
Treated ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Januar-2010 Sted: Horsens Status: Offline Point: 1639 |
Findes der et ok tv 65" 4k til 15k Ca har ikke lige mere budget. Ved godt det ikke kommer til at være highend osv. Men kan de fåes til den pris uden at billedet bliver "sløret" ved visning af fodbold eller lignende.??
|
|
![]() |
|
Supergris ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-December-2006 Sted: Esbjerg Status: Offline Point: 1487 |
For de hurtige:
http://www.elgiganten.dk/product/tv-radio/fladskarms-tv/KD65X8505CBAE/sony-65-smart-led-tv-kd-65x8505cbae Bedste bud lige nu...
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |