|
|
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | ||
Circon ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-Januar-2005 Status: Offline Point: 299 |
![]() |
|
Hej Medion er i stærkt udvikling.De køber produkter fra kendte leverandørene og samler det selv.Panelet kan sagtens være LG/PHILIPS o.s.v. Tænk på deres pc`er ja det er Medion men komponenter er fra Sony,Samsung,Lite on o.s.v.Se evtl.på deres hjemmeside www.medion.de Køb dyret og blive overrasket!!??Hvis du er utilfreds så tager de det retur uden problemer. Hilsen Circon |
||
![]() |
||
kallek ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1287 |
![]() |
|
Jeg ved intet om billed kvalitet på denne skærm men fik at vide det var den samme skærm som sidste gang, det var bare lidt info og jeg vil gerne spare 5000 fra mit Dankort her i denne juletid, hvis det var mig, også selv om det skulle gå retur i det nye år, 30 dages returret, og jeg har en god skærm R 72B Redigeret af kallek - 18-December-2006 kl. 21:44 |
||
Lg 42 LA 667V
RDR-HX650 HDD MARANTZ SR 4600 KEF HØJTALER 6,1 Blu-ray LG 730 Humax BXR-HD |
||
![]() |
||
janelne ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 20-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 309 |
![]() |
|
Hvis DU køber det nævnte Aldi-TV, vil det være rart med en tilbagemelding fra dig Det behøves ikke være nogen længere anmeldelse, men bare en kort bedømmelse af det. Billedkvalitet, funktioner, fjernbetjening m.v. Alt i alt >>> Er du tilfreds med købet? |
||
![]() |
||
lrev på jobbet ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2051 |
![]() |
|
Hej! Så elendigt tror jeg da heller ikke at det er(deres p.c er jo o.k)-men jeg mener bare at når man kan få et 37pv60 som er et TOP TV for 2k mere,så GAD jeg ikke engang at prøve denne Medion. Men selvfølgelig sker der jo ikke noget ved at købe den-den kan jo bare ryge retur hvis..! lrev |
||
Pioneer 507XD,M.audio,proAc,Arcam Solo Mini,A.Gallo Adiva,mps sub,XTZ sub.etc.
|
||
![]() |
||
Naim ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 30-December-2004 Status: Offline Point: 428 |
![]() |
|
Jeg siger også køb 37pv60 og du vil blive glad over du ofrede lidt mere. Problemer med produkter købt hos Aldi er jo, at hvis det går i stykker tager det mange uger før man får det igen, men hvis det skal være lcd så er der jo også Toshiba 32 WL 66 Z |
||
|
||
![]() |
||
janelne ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 20-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 309 |
![]() |
|
Det samme kunne vel også sagtens ske for et 37pv60? Altså at det går i stykker, incl. efterfølgende lang ventetid. Det afhænger jo af hvori fejlen består. Anyway, fordelen ved Aldi er at du kan afprøve det i en måned - og returnere det hvis du ikke er tilfreds. |
||
![]() |
||
joff ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 18-December-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 35 |
![]() |
|
ALDI/MEDION lover et låne tv af samme type ved rep. Så den lange vente tid bliver vel ikke så lang. JOFF |
||
![]() |
||
vesterby ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 147 |
![]() |
|
Ja og Julemanden findes virkelig |
||
![]() |
||
joff ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 18-December-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 35 |
![]() |
|
Ja Ja Vesterby, han findes. udrag fra MEDION garanti kort til 32" lcd: MEDION afhenter det defekte apparat og opstiller et reserveapparat hos dem i reparationsperioden. Med håbet om at julemanden kan finde Vinterby vester.... JOFF |
||
![]() |
||
vesterby ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 147 |
![]() |
|
Jeg har været rundt om medions garanti med lånetv osv og tro mig den holder ikke. Lånetv Ja hvis de har et hjemme, og hvornår de har det kan de ikke svare på, ja de kan faktisk ikke svarer på ret meget, inde hos compare support. Man føler sig fuldstændig til grin efter at have talt med en af deres såkaldte online supportere. Og tro mig jeg har talt med mange af dem. |
||
![]() |
||
joern.loenborg ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Juni-2006 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 6994 |
![]() |
|
Jeg har haft mit Medion til rep.: Hentet (Aalborg)onsdag og retur tirsdag ugen efter. Lånte uden problemer en anden fladskærm. Mvh: |
||
![]() |
||
Micky_dk ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 188 |
![]() |
|
Jeg vil godt prøv og komme med en tilbagemeldíng på ALDI Medion 40" Jeg og en kammerat køber et hvert imorgen. Redigeret af Micky_dk - 19-December-2006 kl. 19:07 |
||
/Micky_dk
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |