|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
cql1 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 18-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 42 |
![]() Sendt: 24-September-2007 kl. 08:22 |
Hej.
Min gamle Yamaha forstærker er stået af. Derfor overvejer jeg at udskifte mit lydsystem. Jeg har lige fået et Media Center samt et Pana 42PX70 (som så mange af jer andre ![]() Mit værelse er 4x5 meter. Det skal primært bruges til film (surround), men skal også kunne spille musik (mest rock og rap). Jeg har set lidt på følgende: - Denon AVR-1507, 2000kr - Dali Concept CT, 1100kr - (4stk) Dali Concept 1, 750kr eller -(4stk) Dali Concept 2, 1100kr Som I nok kan se, er det lidt en økonomipakke, jeg har tænkt mig. Dels er det fordi pengene ikke er til mere, men også fordi jeg bor i lejlighed, og derfor ikke kan 'tillade' at spille vildt højt. Tilbage til anlægget. Er det noget I vil sige god for, og/eller har I nogle andre imputs...? |
|
/cql
Panasonic TH-42PX70, Denon AVR-1907, Yamaha DRX-2, DALI Concept 2, DALI Concept 1, DALI Concept Center, DALI Sub 12 |
|
![]() |
|
Asklepios ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4342 |
![]() |
Du kunne også overveje B&W,
Den nye 600 serie, enten DM685 (1999) eller DM686(1499). Ved godt det er lidt mere end dit budget, men det er sgu nogle gode sager!! ![]() Ved at tapeconnections Monitor Audio Radius serie har været super populær!! Så dem burde du måske også høre? Med venlig hilsen Simon |
|
De bedste hilsner
Simon B&O Beogram 4500, Oppo BDP-103, Pass Labs INT30A, Pioneer 500M, ProAc D18 & Sonos ATV2 (jailbreak + aTV Flash) Atlas Cables |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |