|
Nyt anlæg i bilen - Xzound? |
Besvar | Side <123> |
Forfatter | |
Bruger udmeldt 31
-- Oprettet: 20-April-2006 Status: Offline Point: 2601 |
Funktioner
Tak(0)
|
Er i klar over at i svarer på en 3 mdr gammel tråd hvor OP bad om et hurtigt svar.....
|
|
Mufti
Guld medlem Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4902 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det kan være trådstarter kan fortælle hvad han endte med at købe.
|
|
Strange
Guld medlem Oprettet: 03-Marts-2008 Status: Offline Point: 3199 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg endte med at købe Blaupunkts nyeste (tror jeg) anlæg... Det spiller fint... Har dog ikke så meget forstand på det, men vil gerne have det spiller endnu højere, hvordan gør jeg det? Skal man have en forstærker (hvilken og hvad koster en sådan) og kan bilens højttalere overhovedet tåle det? Det er bare de højttalere der sad i bilen i forvejen.
Venligst Strange |
|
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19464 |
Funktioner
Tak(0)
|
Der er 2 måder at fø højere lyd.
1 pumpe mere effekt ind i højttalerne 2 større højttalere de bedre kan udnytte effekten sf den nuværende forstærker Hvad er der af højttalere i din bil nu? Klaus |
|
Strange
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg ved det faktisk ikke, det er en Audi A4 hvor jeg bare tror der sidder de standardhøjttalere der fulgte med... Vil helst ikke ud i at skulle have skiftet alle højttalere... Hvordan pumper jeg mere effekt i højttalerne?
Redigeret af Strange - 05-Januar-2012 kl. 18:32 |
|
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19464 |
Funktioner
Tak(0)
|
Løs effektforstærker. I min Golf 3 skiftede jeg fronthøjttalerne (de små 3,5") ud med løse diskanter og så monterede jeg en 6,5" enhed i hver dør (der var gjort plads til det). I røven kom en 2x75W forstærker i god kvalitet (ikke papwatt, men ordentlige watt), samt kom en sub i bagagerummet med egen forstærker også. Det var der ikke brug for mere...... Klaus |
|
Strange
Funktioner
Tak(0)
|
Men hvis jeg helst ikke vil skifte højttalere osv. kan du så linke til det jeg skal bruge (løs effektforstærker)... Det skal ikke være det bedste af det bedste :)
|
|
KlausDM
Funktioner
Tak(0)
|
Et bud kunne være: http://www.lfaudio.dk/shop/dls-ca22-292p.html Klaus |
|
Muffeh
Guld medlem Oprettet: 19-December-2009 Sted: Gilleleje Status: Offline Point: 1040 |
Funktioner
Tak(0)
|
til enhver tid, vil jeg anbefale JBL, Pioneer & Alpine når det kommer til bilstereo!
- Nuff said! |
|
LG 55LB561V (TV) | Onkyo TX-NR626 | DALI Blue 8008, C1000LE, DALI Zensor 1 & DALI Concept SUB | Sonos ZP90 | Synology DS211J & DS411J | WDTV Live 3.Gen. | PlayStation 4
|
|
Notfast
Guld medlem Oprettet: 28-April-2008 Sted: Øst Jylland Status: Offline Point: 2875 |
Funktioner
Tak(0)
|
Bevis påstand !
(for løjn er det hvertfald - Der bruges flere forskellige fabrikanter i en Audi) |
|
.....
|
|
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
|
. Redigeret af Kampus - 06-Januar-2012 kl. 11:57 |
|
Strange
Funktioner
Tak(0)
|
Klaus, nu spørger jeg dumt, men hvordan tilsluttes en sådan - umiddelbart tænker jeg på at man skal skille en masse and for at der ikke ligger ledninger overalt?
|
|
Besvar | Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |