|
Nyt anlæg i bilen - Xzound? |
Besvar | Side <123 |
Forfatter | |||||
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19465 |
Funktioner
Tak(0)
|
||||
På din radio er der line out (der bør der være), måske skal du købe et par små stik, før der er line out. Så trækkes der phonokabler og strømkabler (kraftige) til forstærkeren (der skal selvfølgelig findes en ordentlig placering til forstærkeren). Placerer du forstærkeren i bagagerummet, skal du til at putte ledninger ind under panlerne rundt omkring. Jeg har selv trukket i mine biler og det kræver ikke det voldsomme håndelag at gøre. Klaus |
|||||
Strange
Guld medlem Oprettet: 03-Marts-2008 Status: Offline Point: 3199 |
Funktioner
Tak(0)
|
||||
Du snakker med ti tommelfingre.... :-)
Hvor ville du ellers placere den udover bagagerummet?
Og hvor lægges ledningerne ind så de ikke er synlige? Er der en tommelfingerregel for hvor meget højere det vil spille? Og tror du overhovedet at højttalerne vil kunne klare det? |
|||||
Kasper_J
Guld medlem Oprettet: 30-Marts-2007 Status: Offline Point: 2813 |
Funktioner
Tak(0)
|
||||
Har før set folk som har placeret den under forsædet, dog kan man ikke altid regne med at der er plads - Den bør naturligvis spændes ekstra godt fast hvis den skal være inde i kabinen.
Hvis du ikke føler du magter opgaven (det kan godt være svært at få trukket kablerne pænt - særligt første gang) så er det altså til at betale sig fra monteringen - f.eks. hos carsound eller lign. Redigeret af Kasper_J - 07-Januar-2012 kl. 11:56 |
|||||
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19465 |
Funktioner
Tak(0)
|
||||
Så har du bare en lidt længere lærekurve end andre. Ellers betaler du dig fra det.
Ikke andre steder
Under panelerne ned langs siden af bilen - indendøre naturligvis
Nej
Måske - det kommer ganske an på, hvilke højttalere det er der er monteret i bilen i forvejen. Dem i både Golf og Touran (2003 og fremefter) kan rigeligt spilles op, her er der også 6,5" i alle dørene - hvad har du i din bil? Klaus |
|||||
Strange
Funktioner
Tak(0)
|
||||
Jeg ved ikke hvilke der sidder i min min... Men den er også fra 2003.... Tak fordi du har taget dig al den tid til at svare.
|
|||||
KlausDM
Funktioner
Tak(0)
|
||||
Så må du lette rumpetten og gå ud til bilen for at lytte, hvor lyden kommer fra... er der noget i fordørene er det ganske givet 6,5". http://www.powernetshop.at/alpine-ls-kfz/audi/audi-a4-b6-bis-102004-lautsprecher-boxen.html Klaus |
|||||
Strange
Funktioner
Tak(0)
|
||||
Nåå, på den måde, jamen der er både højttalere i fordøre og bagdøre.
|
|||||
Besvar | Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |