|
Nyt anlæg/ reciever |
Besvar | Side <123> |
Forfatter | ||
NicolaiL
Ny bruger Oprettet: 05-Februar-2017 Sted: Hovedgård Status: Offline Point: 16 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg mener det samme i begge rum det andet kunne selvfølgelig være en fed mulighed.
Kan jeg "nøjes" med en udvidelse af det eksisterende anlæg med: eller med aiport express
|
||
Nagash
Guld medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6061 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg ville bare nøjes med en Chromecast Audio i stedet så :)
|
||
NicolaiL
Funktioner
Tak(0)
|
|
tror ikke jeg er helt med.
Kan jeg "nøjes" med min NAD forstærker tilsluttet en Chromecast Audio og afspille min LPere og samtidig høre musikken i køkkenet med nogle aktive højtalere som feks Yamaha NX N500 ? eller skal der andet til ? |
||
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19466 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hvilken NAD forstærker har du nu?
Klaus |
||
NicolaiL
Funktioner
Tak(0)
|
|
jeg har en Nad C720BEE
|
||
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19466 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Den har også zone2....
Alt hvad du har brug for er en dims der kan få netværksmusik ind i din forstærker. Chromecast, AppleTV eller lignede. Klaus |
||
Nagash
Guld medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6061 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg er ikke helt sikker på hvad du vil med aktive højttalere i køkkenet? Den har jo terminaler til to sæt højttalere, som du så vælger imellem (eller samtidig) med A/B selectoren på fronten.
Du kan bare nøjes med nogle helt almindelige passive højttalere. Så med mindre du har de omtalte Yamaha højttalere i forvejen, så er det andet langt billigere. Og ja, så er det bare at købe en Chromecast Audio til 320 kroner og slå den til en af AUX indgangene, så er du kørende. Men den har ingen phono heller, så du skal selvfølgelig også have en RIAA, så du kan bruge din pladespiller. Redigeret af Nagash - 06-Februar-2017 kl. 01:20 |
||
torbenan
Bruger Oprettet: 12-Maj-2014 Sted: Kbh Status: Offline Point: 124 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hvordan er lyd kvaliteten på Chromecast? Jeg vil streame Tidal Hifi/Masterstil den. Er der et kvalitetstab?
Redigeret af torbenan - 06-Februar-2017 kl. 06:20 |
||
Mufti
Guld medlem Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4902 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg kan ikke udtale mig om chromecast.
Jeg bruger AirPlay fra Apple. Her er kvaliteten glimrende. Sæt en Apples AirPort expres på dit nuværende anlæg. I køkkenet kan du købe en AirPlay højttaler. Så har du multirum system. Chromecast er Google version er Apple AirPlay. Mon ikke kvaliteten er det samme som AirPlay. |
||
NicolaiL
Funktioner
Tak(0)
|
|
"Jeg er ikke helt sikker på hvad du vil med aktive højttalere i køkkenet? Den har jo terminaler til to sæt højttalere, som du så vælger imellem (eller samtidig) med A/B selectoren på fronten."
det er for at undgå ledninger - er der evt andre metoder ? Jeg har ikke omtalte højtalere, men har overvejet at købe et sæt
|
||
PerW
Guld medlem Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4113 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det kræver mere, hvis du vil streme Tidal Master.
Så vidt jeg har kunne læse, så er det kun via browseren man kan streame i Master og så skal du have en ekstern DAC der understøtter den højere BIT rate der er i master. Det er der mange alm. DACs der ikke gør. |
||
torbenan
Bruger Oprettet: 12-Maj-2014 Sted: Kbh Status: Offline Point: 124 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
|
||
Besvar | Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |