|
Nyt anlæg/ reciever |
Besvar | Side <123 |
Forfatter | |
torbenan
Bruger Oprettet: 12-Maj-2014 Sted: Kbh Status: Offline Point: 124 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har sagtens leve med at Streame Tidal Hifi til Chromecasten til mit anlæg i stuen. Jeg har tænkt mig at styre det med min Tidal Apps på Android. Jeg ved det fungerer, så tilbage til mit spørgsmål: Er der lydmæssigt kvalitetstab ved at gøre det i forhold til en PC, der er forbundet med HDMI? PS. Tidal Master virker ikke i Browser (Chrome). På PC'en bruges Tidals Windows App. Jeg har brugt den og forbundet PC'en med min Vincent Dac 1, som undersøtter 24/192, via USB. Forskellen til Tidal HiFi er nærmest ikke eksisterende. Det er ikke det samme anlæg som jeg ønsker at bruge ChromeCasten til .
|
|
Nagash
Guld medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6061 |
Funktioner
Tak(0)
|
Tidal appen har desværre ikke CC support. Så du skal ud i en anden løsning.
|
|
torbenan
Bruger Oprettet: 12-Maj-2014 Sted: Kbh Status: Offline Point: 124 |
Funktioner
Tak(0)
|
@Nagash. Det har du heldigvis ikke ret i. Jeg lige nu en CC koblet til TV'et og det virker med Tidal streaming til den.
|
|
Nagash
Guld medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6061 |
Funktioner
Tak(0)
|
Der er bestemt ikke en CC knap jeg kan trykke på i Tidal appen på min telefon. Men til dit TV siger du, bruger du så skærmspejling? For det er jo ikke helt det samme.
|
|
FNørd
Guld medlem Oprettet: 22-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 702 |
Funktioner
Tak(0)
|
Tidal Master er kun i app's på pc eller mac i øjeblikket.
Det skulle komme til telefoner også. Jeg ville vente med nyanskaffelser indtil det er ude, vil være ærgerligt at købe "lidt" forkert! |
|
NicolaiL
Ny bruger Oprettet: 05-Februar-2017 Sted: Hovedgård Status: Offline Point: 16 |
Funktioner
Tak(0)
|
tråden hoppede vist lidt af sporet.
Jeg er ikke helt sikker på hvad du vil med aktive højttalere i køkkenet? Den har jo terminaler til to sæt højttalere, som du så vælger imellem (eller samtidig) med A/B selectoren på fronten."
det er for at undgå ledninger - er der evt andre metoder ? Jeg har ikke omtalte højtalere, men har overvejet at købe et sæt |
|
Besvar | Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |