|
Nyt anlæg til nybegynder |
Besvar |
Forfatter | |
Rasmusj11
Bruger Oprettet: 12-Juni-2012 Sted: Århus Status: Offline Point: 87 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 12-Juni-2012 kl. 17:36 |
Hejsa
Jeg er på udkig efter noget anlæg til min nye lejlighed og vil ofre 10-20.000 på det.. Har været i hifiklubben i århus og forhøre mig lidt hvor jeg hørte nogen dali og b&w højtalere.. Var mest til b&w B&W cm5 x2 4000 kr stk Og en NAD T757 forstærker 7500 kr Mine krav Det er både til at se en god film, men mest for at afspille musik. Jeg høre mest elektronisk musik, med godt knald på. Højtalerne skal kunne hænges op på væggen eller stå på en reol eller lign. Inden jeg bare går ud og bruger en masse penge på det, vil jeg gerne høre lidt andre meninger Lyden jeg hørte var helt kanon, men hvis jeg kan finde bedre for samme penge?? Håber der var nogen, som kunne guide mig lidt og hjælpe mig lidt på vej mod en fed lyd i min lejlighed Håber jeg har postet det rigtige sted
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |