|
Nyt Anlæg:0) |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
festaben ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-Juni-2010 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 199 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 10-Januar-2013 kl. 11:40 |
Så er det ved at være tid til at jeg skal have skiftet anlæget ud.
Jeg har forelsket mig i Yamaha´s recievere samt dali Fazon serien (f5 som front). - Vil have F5 som front, LCR som center, men er lidt i tvivl om jeg skal vælge LCR som bag højttalere også eller det vil være overkill og istedet burde vælge fazon sat?? - Skal jeg vælge Yamaha Rx 2020 til at trække ovenstående setup eller er Rx 1020 mere end nok?? Jeg håber der er nogen der har nogle gode bud. Jeg har været ude at lytte til både reciever (2020) og højttalere (desværre ikke sammen, men det må jeg gøre når jeg køber) men vil gerne høre hvad i tænker. |
|
![]() |
|
festaben ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-Juni-2010 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 199 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det var ikke mange bud man fik.......måske der ikke er nogen der har nogen af de pågældende produkter?
|
|
![]() |
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Har stadig ikke helt styr på køb af reciever, så vil gerne høre hvad i tænker ift. ovenstående højttalere; Så enten Rx1020 eller Rx2020
jeg kan ikke helt finde ud af om jeg vil få meget ud af de extra penge som 2020 koster eller det vil være spild af penge.......
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |