recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Nyt anlæg!
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketNyt anlæg!

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
jcsquash Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 15-Maj-2006
Sted: Sweden
Status: Offline
Point: 11
Direkte link til dette indlæg Emne: Nyt anlæg!
    Sendt: 18-Maj-2006 kl. 08:08

Hej med Jer

Håber at få lidt gode råd med på vejen ved dette indlæg, selvom jeg ved det er altid vil være smag og behag med lyd.

Jeg står og skal købe nyt anlæg. Det jeg skal bruge er en stereo reciver eller evt. forstærker og tuner, samt en god cd afspiller.

Vil nødig betale for meget for design, og er derfor også lidt i tvivl omkring et LINN produkt, jeg er blevet tilbudt, som har "det hele" indbygget. Er der nogen som har erfaringer med LINN?

Har et budget på max. 15.000,-

Nogle gode foreslag?

På forhånd tak!

Jesper

Til top
lrev Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-Juni-2005
Sted: Denmark
Point: 2012
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Maj-2006 kl. 08:29

Hej!

Har selv overvejet LINN...med alt indbygget...men ombestemte mig.Fik øje på en PRIMARE (også alt indbygget)-som efter min smag er i en helt anden klasse.Den koster vejl.17.000,00 i dk...MEN....kan selvfølgelig forhandles ned i pris.

Linn modellen er efter min mening et forældet produkt(bla underlige højt.bøsninger)-og så synes jeg at den er GRIM.

Men...smag og behag er jo selvfølgelig forskellig

M.V.H

Til top
Ny bruger
Ny bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Maj-2006 kl. 08:42
[QUOTE=lrev]

Hej!

Har selv overvejet LINN...med alt indbygget...men ombestemte mig.Fik øje på en PRIMARE (også alt indbygget)-som efter min smag er i en helt anden klasse.Den koster vejl.17.000,00 i dk...MEN....kan selvfølgelig forhandles ned i pris.

Linn modellen er efter min mening et forældet produkt(bla underlige højt.bøsninger)-og så synes jeg at den er GRIM.

Men...smag og behag er jo selvfølgelig forskellig

M.V.H

Hej og tak for svaret!

Den ser lækker ud, og noget mere indbydende end LINN, enig. Er det DAB eller FM radio den kører med?

Jesper

Til top
lrev Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Maj-2006 kl. 08:59

Hej!

Den har både FM og DAB modtager indbygget.Iøvrigt er effekt-trinet på hele 2x75 watt-og skulle ifølge div. test spille helt forrygende.

Ved ikke om du er klar over det,men det er et SVENSK kvatitetsprodukt,som vistnok er designest af en DANSKER.

Til top
lrev Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Maj-2006 kl. 09:00
Til top
Ny bruger
Ny bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Maj-2006 kl. 09:04

[QUOTE=lrev][/QU

Det ser rigtigt lækkert ud, og spiller det så også fedt så er det jo toppen. Jeg søger lidt på det, og ser hvad jeg finder! Tak for tipset!

Jesper

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu