|
Nyt bedre eller tilsvarende TV |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
mwthrane2 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 07-Januar-2015 Sted: Danmark Status: Offline Point: 100 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Du kan kan læse HK og moment :) Jeg kan ikke læse om det billede er dårligt :)
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19815 |
Du kan læse HK og moment alt det du vil, det fortæller stadig ikke om det er en bil der er værd at køre i!
Klaus |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Det ene er en konstant faktor, det er et TV billede ikke, det kommer an på variable ting, deri også de øjne der ser det. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
JesA ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-Marts-2008 Sted: Sjælland Status: Offline Point: 697 |
- det er det. Beklager at må sige det så direkte.... |
|
![]() |
|
henriksommer ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 763 |
så en 40-50 år gammel bil med 300 hk vil du hellere have til at køre på arbejde i end en sprit ny med 150 hk og alt i luksus.
hk kan man ikke bruge til en skid i den her sammenligning. feks er der mange producenter der bruger samme panel, men får vidt forskellig billede pga indstillingerne på panelet. til sammenligning har jeg en Toyota Aygo. den har standard 68 hk. men med catback, indsugning og chiptuning på højere oktan har den 100 hk (og er en bil på 7-800 kg) Det er stadig en lorte bil med så skrabet udstyr at det er til grin. dog aircon. Så hellere en Passat eller en Audi hvor man ikke kan høre vej støj og den bare glider afsted. Men pga min bils hk/vægt så trækker jeg fint fra en passat 2.0 tdi fra 0 til 100. gør ikke min lille blikæske bedre på nogen måde (ja har en love/hate forhold til min bil ;))
Redigeret af henriksommer - 08-November-2015 kl. 00:58 |
|
Philips 65" 754 Oled
Panasonic 55" CX800E Nvidia Shield Android Tv |
|
![]() |
|
aeblemanden ![]() Bruger ![]() Oprettet: 29-September-2015 Status: Offline Point: 96 |
Hvad var der galt med dit Sony? Har selv et lignende i soveværelset og det viser et fint billede.
|
|
![]() |
|
mwthrane2 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 07-Januar-2015 Sted: Danmark Status: Offline Point: 100 |
Ja okay, nu var sammenligningen med bilen bare et eksempel.
Sammenlign det med en PC i stedet for, der kan jeg læse mig til præcis hvad den kan og ikke kan. Det er det jeg gerne vil kunne med et TV. Det tænder og slukker af sig selv. Se evt. tråden under jura ang. elgiganten og reklamation. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |