recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Nyt bedre eller tilsvarende TV
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Nyt bedre eller tilsvarende TV

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
mwthrane2 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 07-Januar-2015
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 100
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mwthrane2 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-November-2015 kl. 16:41
Du kan kan læse HK og moment :) Jeg kan ikke læse om det billede er dårligt :)
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Point: 19815
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-November-2015 kl. 16:44
Du kan læse HK og moment alt det du vil, det fortæller stadig ikke om det er en bil der er værd at køre i!

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-November-2015 kl. 16:45

Det ene er en konstant faktor, det er et TV billede ikke, det kommer an på variable ting, deri også de øjne der ser det.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
JesA Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-Marts-2008
Sted: Sjælland
Point: 697
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JesA Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-November-2015 kl. 23:44
Oprindeligt skrevet af mwthrane2 mwthrane2 skrev:

Du kan kan læse HK og moment :) Jeg kan ikke læse om det billede er dårligt :)

- det er det. Beklager at må sige det så direkte....
Til top
henriksommer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-Juni-2008
Sted: Denmark
Point: 763
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér henriksommer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-November-2015 kl. 00:56
så en 40-50 år gammel bil med 300 hk vil du hellere have til at køre på arbejde i end en sprit ny med 150 hk og alt i luksus.
hk kan man ikke bruge til en skid i den her sammenligning.
feks er der mange producenter der bruger samme panel, men får vidt forskellig billede pga indstillingerne på panelet.
til sammenligning har jeg en Toyota Aygo. den har standard 68 hk. men med catback, indsugning og chiptuning på højere oktan har den 100 hk (og er en bil på 7-800 kg)
Det er stadig en lorte bil med så skrabet udstyr at det er til grin. dog aircon.
Så hellere en Passat eller en Audi hvor man ikke kan høre vej støj og den bare glider afsted.
Men pga min bils hk/vægt så trækker jeg fint fra en passat 2.0 tdi fra 0 til 100. gør ikke min lille blikæske bedre på nogen måde (ja har en love/hate forhold til min bil ;))

Redigeret af henriksommer - 08-November-2015 kl. 00:58
Philips 65" 754 Oled
Panasonic 55" CX800E
Nvidia Shield Android Tv
Til top
aeblemanden Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 29-September-2015
Point: 96
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aeblemanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-November-2015 kl. 09:32
Hvad var der galt med dit Sony? Har selv et lignende i soveværelset og det viser et fint billede.
Til top
mwthrane2 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 07-Januar-2015
Sted: Danmark
Point: 100
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mwthrane2 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-November-2015 kl. 17:10
Ja okay, nu var sammenligningen med bilen bare et eksempel.
Sammenlign det med en PC i stedet for, der kan jeg læse mig til præcis hvad den kan og ikke kan. Det er det jeg gerne vil kunne med et TV.

Det tænder og slukker af sig selv. Se evt. tråden under jura ang. elgiganten og reklamation.
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu