recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Nyt billigt TV 50-55"
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Nyt billigt TV 50-55"

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
claussor Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 18-Juli-2011
Sted: DK
Status: Offline
Point: 138
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claussor Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Nyt billigt TV 50-55"
    Sendt: 04-Februar-2016 kl. 17:29
Jeg skal bruge nyt tv her på kontoret - det vil mest blive brugt til PC-display men tuneren vil blive brugt i ny og næ.

4K er ligegyldigt - Full HD er nok. Jeg så Elgiganten fornylig havde et 55" TCL til 3600,- Billigt Kina halløj - ja sikkert, men kan det gå an? 

Hvad er der ellers at anbefale hvis jeg siger max 5000,- eller 5500,-? Smart TV er fuldstændig ligemeget - jeg sætter Chromecast på.
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Point: 7237
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Februar-2016 kl. 17:58
Når dit ønske er " billigt tv". Så passer det jo lge.

Forventningerne til det skal jo også sættes lavt. Og du bliver måske overasket.

Har ikke andre bud end det du selv forslår.    Hvis det bare skal være billigt.
Til top
Jørgensen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 02-Februar-2008
Sted: Holstebro
Point: 886
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jørgensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Februar-2016 kl. 18:15
Her er et Panasonic 630 fra 6XX-serien. Det ligger i baghjulet af Panasonic 7XX-serien, men er også som 7XX-serien testet på flatpanels.dk.

http://flatpanels.dk/test.php?subaction=showfull&id=1432024397

http://www.pricerunner.dk/pl/2-3050489/TV/Panasonic-Viera-TX-50CS630E-Sammenlign-Priser

Bemærk, at det er et tilbud pt. fra CDON, så ordinærprisen er noget højere.

Mvh. Jørgensen

Edit: Fejlskrivelse. Panasonic 630 er kun i Full-HD

Redigeret af Jørgensen - 04-Februar-2016 kl. 20:36
Til top
claussor Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 18-Juli-2011
Sted: DK
Point: 138
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claussor Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Februar-2016 kl. 20:09
Til top
Jørgensen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 02-Februar-2008
Sted: Holstebro
Point: 886
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jørgensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Februar-2016 kl. 20:20
Tja, når Elgiganten tager 7.999 kr., er det jo et godt tilbud, men jeg kender ikke LG-skærmen.

Du skal også rundt og finde det i de fysiske Fona-butikker, da det er udsolgt på nettet.

Mvh. Jørgensen

Edit: Jeg har i øvrigt lavet en fejl. Ovenstående Panasonic-skærm er kun i Full-HD. Jeg antog, at Panasonic 6XX-serien var 4K helt igennem. Det er ikke tilfældet, og i det lys er LG-skærmen måske et bedre bud. Der er i hvert fald 5" mere at gøre med.

Redigeret af Jørgensen - 04-Februar-2016 kl. 20:34
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu