|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | ||
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10583 |
![]() |
|
Det kan det måske godt, men den dag man får brug for CA modul og abonnementskort er det nok ikke så smart det ligger og flyder inde i kabinettet. Flemming Redigeret af fltk - 31-Maj-2007 kl. 18:42 |
||
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
||
![]() |
||
Pizzabager ![]() Redaktionen ![]() ![]() Oprettet: 08-Januar-2007 Status: Offline Point: 1964 |
![]() |
|
om det "flyder" i kabinettet eller sidder i et slot bagi, er vel i grunden ligegyldigt?? Redigeret af Pizzabager - 31-Maj-2007 kl. 20:19 |
||
![]() |
||
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10583 |
![]() |
|
Ja hvis man ikke skal bruge det, og så kan man jo lige så godt købe et kort uden CI interface. Med alle de krypteringsstandarder der findes synes jeg ærlig talt ikke det er smart at skulle åbne kabinettet hver gang man skal skifte abonnementskort og/eller CA modul. Flemming |
||
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
||
![]() |
||
Ken_T ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1757 |
![]() |
|
Ja, man kan jo godt måske bruge strips for at have et kort et andet sted i et kabinet, men det er jo ikke som anført det ideelle. Nu mener jeg nu ikke at man lige med TDC skal skifte kort ustandseligt. Skal man det om overhovedet?
Der er jo også en port der hedder PCI-E x1 som et motherboard har, det må kunne benyttes. Også hvis man ikke flere almindelige PCI slots. Men det løser jo ikke problemet med 2 kort af slagsen. |
||
![]() |
||
Pizzabager ![]() Redaktionen ![]() ![]() Oprettet: 08-Januar-2007 Status: Offline Point: 1964 |
![]() |
|
det tager mig 1 min at åbne min HTPC, men hvorfor skulle jeg, der skal kun sidde et TDC kort, ved ikke hvad jeg skulle skifte det ud med??? |
||
![]() |
||
kenneth4200 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 15-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 406 |
![]() |
|
Noget nyt om hvor man kan købe dette kort ?` Vil meget gerne købe det, tror det virker med stofaxtra...
|
||
![]() |
||
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5362 |
![]() |
|
Er ikke 100% sikker, men tror det er dette på edbpriser.dk Mvh JørgenT Redigeret af JørgenT - 30-Juni-2007 kl. 16:36 |
||
![]() |
||
avh ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-Juli-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2891 |
![]() |
|
Hvis satses på ovennævnte Twinhan DVB-C kort. Det er baseret på mantis chipen, derfor vil jeg anbefale at der nærmere undersøges om det kan virke med det påtænkte htpc-software og drivers, og f.eks. ikke kun med det medleverede propriotære software.... Ellers virker Technotrend C1500 til TDC (med dvbviewer), kræver 2 pci-pladser og fladkabel imellem. Det er samme pris som twinhan (www.dvbshop.net). Og som tit beskrevet i dette forum floppy/fireDTV også til MCE.
Redigeret af avh - 30-Juni-2007 kl. 17:13 |
||
DVBviewer, Technotrend DVB-S2, Technotrend CT2-4500 DVB-T2, TeVii s470 DVB-S2, Anysee T2C DVB-T2
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Det er ikke det DVB-C kort, det er en ældre version, som efter jeg har hørt ikke fungere særlig godt med MCE.. |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |