recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - nyt fjernsyn: afløse yousee boks?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketnyt fjernsyn: afløse yousee boks?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
benj0219 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 27-November-2006
Status: Offline
Point: 73
Direkte link til dette indlæg Emne: nyt fjernsyn: afløse yousee boks?
    Sendt: 20-November-2011 kl. 19:32
Mit ældre panasonic px70 fjernsyn kræver en yousee boks for at se de nye kanaler. Jeg har dog også stor glæde ved at kunne optage og sætte fjernsyn på pause med boksen.

Med et nyt fjernsyn (panasonic plasma), forstår jeg at man kan optage på usb? Hvor avanceret er den funktion i forhold til min yousee boks? Jeg ville gerne spare de de 89 kr om måneden det koster, og have en god undskyldning for at købe et nyt fjernsyn..

Bedst ville det være med 2 tunere, er der nogen fjernsyn indenfor en rimelig pris der har det?

Redigeret af benj0219 - 20-November-2011 kl. 19:43
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40598
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-November-2011 kl. 19:37

Der kan optages det man ser, og der kan optages når man f.eks ikke er hjemme.
Tangent Ampster BT II - Technics SL 1210 MK2 - Technics SL PG 390 - Panasonic DMP-BD84EG-K - Google TV Streamer - Panasonic 55z80a - JBL Authentics 500.
Til top
Bechman Se dropdown menu
Redaktionen
Redaktionen
Recordere.dk Teamet

Oprettet: 17-Januar-2007
Sted: Denmark
Point: 216
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-November-2011 kl. 20:59
Jeg mener også at man kan optage mens man ser film eller spiller på en af de andre indgange...
Til top
Stougaard Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 07-Juli-2011
Point: 363
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-November-2011 kl. 21:03
Oprindeligt skrevet af benj0219 benj0219 skrev:

Bedst ville det være med 2 tunere, er der nogen fjernsyn indenfor en rimelig pris der har det?

Af hvad jeg ved er det kun Loewe og måske B&O der har lavet modeller med 2 tunere.. Og deres priser ligger jo ikke ligefrem i den lave ende af skalaen ;)
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40598
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-November-2011 kl. 21:05

Muligvis, men det er meget begrænsede muligheder man har uden en seperat optager.
Tangent Ampster BT II - Technics SL 1210 MK2 - Technics SL PG 390 - Panasonic DMP-BD84EG-K - Google TV Streamer - Panasonic 55z80a - JBL Authentics 500.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu